Kariera

Młodszy Konsultant ds. Obsługi Strategicznych Klientów w Departamencie Inwestycji

Lokalizacja: Warszawa


Praca w Departamencie Inwestycji PAIH S.A. daje możliwość wpływania na gospodarczy obraz naszego kraju. Podczas codziennej współpracy z największymi światowymi i polskimi firmami, bezpośrednio odpowiadamy za dostarczanie im danych i argumentów zachęcających do nowych inwestycji w Polsce. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze, oraz możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.

Twoje zadania:

  • wsparcie Strategicznych Klientów Agencji w procesie realizacji inwestycji, w tym przede wszystkim w zakresie procesu inwestycyjno-budowlanego oraz kontaktów z administracją publiczną biorącą udział w ww. procesie
  • spotkania z instytucjami, organami i firmami zaangażowanymi w proces realizacji inwestycji Strategicznych Klientów Agencji
  • kontrolowanie przebiegu poszczególnych etapów oraz harmonogramu prac, w szczególności związanych z pracami przygotowawczymi na terenie inwestycyjnym, w tym przetargów publicznych wraz z innymi podmiotami zaangażowanymi w proces
  • opracowywanie i monitorowanie poprawności dokumentacji projektowej
  • realizowanie działań ukierunkowanych na promocję Polski jako atrakcyjnego miejsca do inwestowania oraz prowadzenie działań z zakresu marketingu inwestycyjnego

Nasze oczekiwania:

  • co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1-2 lata w obszarze procesu inwestycyjno-budowlanego lub gospodarki nieruchomościami, niezbędne doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym
  • wiedza i doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu negocjacji i w mediacjach poparte sukcesami
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: gospodarka przestrzenna, zarządzanie, prawo, ekonomia
  • gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
  • umiejętność argumentowania i szybkiego pozyskiwania wiedzy w nowych obszarach, otwartość na zmiany oraz kreatywność
  • samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów
  • wysokie umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji
  • gotowość do podróży służbowych, w tym zagranicznych (ok. 20% czasu pracy)
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym zaawansowana znajomość MS Excel
  • znajomość ustawy - Prawo Zamówień Publicznych będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w systemie hybrydowym (3+2 - masz możliwość pracowania 2 dni w tygodniu zdalnie)
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • możliwość bezpośredniej współpracy z największymi inwestorami w kraju
  • realizacja ciekawych i prestiżowych projektów oraz obsługa inwestycji często zmieniających lokalny krajobraz gospodarczy
  • duży stopień samodzielności przy realizacji powierzonych zadań
  • możliwość uczenia się i zdobywania wiedzy w obszarze doradztwa lokalizacyjnego
  • dołączenie do wyjątkowo zgranego i wspierającego się zespołu

Benefity:


  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria

Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?




W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.