Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Kariera
Młodszy Konsultant ds. Obsługi Strategicznych Klientów w Departamencie Inwestycji
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Inwestycji PAIH S.A. daje możliwość wpływania na gospodarczy obraz naszego kraju. Podczas codziennej współpracy z największymi światowymi i polskimi firmami, bezpośrednio odpowiadamy za dostarczanie im danych i argumentów zachęcających do nowych inwestycji w Polsce. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze, oraz możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Twoje zadania:
- wsparcie Strategicznych Klientów Agencji w procesie realizacji inwestycji, w tym przede wszystkim w zakresie procesu inwestycyjno-budowlanego oraz kontaktów z administracją publiczną biorącą udział w ww. procesie
- spotkania z instytucjami, organami i firmami zaangażowanymi w proces realizacji inwestycji Strategicznych Klientów Agencji
- kontrolowanie przebiegu poszczególnych etapów oraz harmonogramu prac, w szczególności związanych z pracami przygotowawczymi na terenie inwestycyjnym, w tym przetargów publicznych wraz z innymi podmiotami zaangażowanymi w proces
- opracowywanie i monitorowanie poprawności dokumentacji projektowej
- realizowanie działań ukierunkowanych na promocję Polski jako atrakcyjnego miejsca do inwestowania oraz prowadzenie działań z zakresu marketingu inwestycyjnego
Nasze oczekiwania:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1-2 lata w obszarze procesu inwestycyjno-budowlanego lub gospodarki nieruchomościami, niezbędne doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym
- wiedza i doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu negocjacji i w mediacjach poparte sukcesami
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: gospodarka przestrzenna, zarządzanie, prawo, ekonomia
- gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
- umiejętność argumentowania i szybkiego pozyskiwania wiedzy w nowych obszarach, otwartość na zmiany oraz kreatywność
- samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów
- wysokie umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji
- gotowość do podróży służbowych, w tym zagranicznych (ok. 20% czasu pracy)
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym zaawansowana znajomość MS Excel
- znajomość ustawy - Prawo Zamówień Publicznych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w systemie hybrydowym (3+2 - masz możliwość pracowania 2 dni w tygodniu zdalnie)
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- możliwość bezpośredniej współpracy z największymi inwestorami w kraju
- realizacja ciekawych i prestiżowych projektów oraz obsługa inwestycji często zmieniających lokalny krajobraz gospodarczy
- duży stopień samodzielności przy realizacji powierzonych zadań
- możliwość uczenia się i zdobywania wiedzy w obszarze doradztwa lokalizacyjnego
- dołączenie do wyjątkowo zgranego i wspierającego się zespołu
Benefity:
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.