Kariera

Ekspert ds. Zamówień Publicznych i Zakupów w Departamencie Zakupów

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Zakupów daje możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał szansę wspierać w zakresie prawnym nasze Zagraniczne Biura Handlowe oraz współpracować z zewnętrznymi kancelariami prawnymi. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.

Twoje zadania:

  • przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym przygotowywanie dokumentów inicjujących postępowania o udzielenie zamówień publicznych w Agencji, zgodnie z ustawą PZP oraz wewnętrznymi regulacjami Agencji, w tym w szczególności w zakresie działań komunikacyjnych i organizacji wydarzeń promocyjnych
  • przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielanie zamówień, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy PZP
  • opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, kryteriów oceny, istotnych postanowień umowy w obszarach związanych z działalnością Agencji, udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia
  • udział w pracach Komisji Przetargowych w charakterze Sekretarza Komisji
  • wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy

Nasze oczekiwania:

  • minimum 5-letnie doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych (zarówno tzw. krajowych jak i unijnych) z różnych obszarów tematycznych po stronie Zamawiającego
  • ugruntowane doświadczenie w tworzeniu dokumentacji przetargowych dla zróżnicowanych obszarów zamówień (w szczególności PR, komunikacja, podróże służbowe)
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i pracę z dokumentami (minimum B1)
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • kreatywność w rozwiązywaniu problemów
  • komunikatywność, otwartość na klienta wewnętrznego umiejętność przekładania języka prawniczego na codzienny sposób komunikacji
  • asertywność, zdecydowanie w działaniu, skrupulatność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętność sprawnego działania pod presją czasu w zmieniającym się środowisku

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.