Kariera

Dyrektor Departamentu Zakupów

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Zakupów PAIH S.A. daje możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał szansę wspierać nasze Departamenty w procesie zakupowym związanym z zamówieniami publicznymi. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.

Twoje zadania:

  • całościowe zarządzanie Departamentem Zakupów oraz podległym zespołem
  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przy uwzględnieniu terminowości, adekwatności biznesowej, jakości i kompletności obsługi
  • formułowanie i redakcja treści zapytań ofertowych dotyczących outsourcingu usług i zakupu towarów
  • przygotowywanie SIWZ w oparciu o wkład/kontent biznesowy
  • zaplanowanie i wdrożenie cyklu szkoleń dla pracowników PAIH w zakresie kupiectwa, negocjacji, etyki działania, zamówień publicznych
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych
  • prowadzenie i aktualizacja Planu zamówień publicznych PAIH na podstawie potrzeb i Planów postępowań o udzielenie zamówień PAIH
  • prowadzenie rejestru i archiwum dotyczącego przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, zawierającego m.in. informacje oraz dokumentację dot. rozeznań rynku, szacowania wartości zamówienia, zawartych umów
  • przygotowanie przepisów wewnętrznych dotyczących powoływania komisji przetargowych, wyłączeń z postępowań oraz konfliktu interesów

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu ekonomii, zarządzania lub innych pokrewnych dziedzin
  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków
  • doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zakupami i zamówieniami publicznymi, preferowane w sektorze publicznym
  • znajomość polskiego prawa zamówień publicznych oraz przepisów dotyczących zamówień publicznych w Unii Europejskiej
  • umiejętność zarządzania i motywowania podległego zespołu oraz doskonała organizacja pracy
  • umiejętność negocjacji oraz budowania relacji z dostawcami
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w piśmie i w mowie
  • znajomość narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie zakupami i zamówieniami publicznymi
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz podejmowania strategicznych decyzji

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.