Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Starszy Konsultant (Region Azja i Pacyfik)
w Departamencie Wsparcia Eksportu
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Wsparcia Eksportu PAIH S.A. daje możliwość wspierania internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw, współpracy z Zagranicznymi Biurami Handlowymi oraz optymalizacji podejmowanych przez nie działań biznesowych. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał szansę szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.
Twoje zadania:
- obsługa polskich przedsiębiorców w zakresie ekspansji zagranicznej
- wyszukiwanie źródeł oraz informacji w ramach obsługi polskich firm w zakresie ekspansji zagranicznej
- przygotowywanie wsadu do materiałów informacyjnych (publikacji) w tym: raportów sektorowych i baz danych, przewodników biznesowych po danym rynku, stron (portali) internetowych
- odpowiedzialność za koordynację obiegu dokumentów w ramach realizowanych projektów
- wsparcie Kierownika Regionu oraz Zagranicznych Biur Handlowych przy bieżących kwestiach biznesowych
- realizacja zadań administracyjnych i logistycznych
- wsparcie w realizacji wydarzeń o charakterze promocyjnym w kraju i za granicą (konferencje, fora, seminaria, misje biznesowe, webinaria)
- współpraca z ambasadami, ministerstwami i organizacjami/stowarzyszeniami
- promocja oferty PAIH wśród polskich przedsiębiorców na wydarzeniach gospodarczych i w mediach
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomia, prawo, stosunki międzynarodowe)
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, min. B2 (warunek konieczny)
- 3 lata doświadczenia zawodowego w środowisku biznesowym, najchętniej międzynarodowym
- znajomość zagadnień inwestycji i eksportu oraz wymiany gospodarczej
- dobre rozeznanie w geografii gospodarczej regionu Azji i Pacyfiku
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność budowania długofalowych relacji
- kreatywność, pozytywne nastawienie
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.