Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ekspert / Business Development Manager
Lokalizacja: Czechy (Praga)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym (Praga).
Twoje zadania:
- wspieranie polskich przedsiębiorców na rynku słowackim i czeskim, m.in. poprzez aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych partnerów biznesowych oraz informowanie o warunkach dostępu do rynku i poszczególnych sektorach
- przygotowanie analiz, raportów sektorowych i prezentacji na temat rynku słowackiego i czeskiego, monitorowanie trendów oraz barier
- organizowanie i udział w targach i wydarzeniach promocyjnych, misjach gospodarczych, spotkaniach B2B itp.
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z instytucjami otoczenia biznesu na lokalnym rynku, w tym instytucjami branżowymi
- informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce i łączenie inwestorów słowackich i czeskich z polskimi podmiotami
- przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
- przygotowywanie i redagowanie materiałów, newsletterów, publikacji w serwisach internetowych i mediach społecznościowych
- monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
- realizowanie strategii i planów promocyjnych oraz aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych
- wspieranie Kierownika ZBH i zespołu w innych działaniach związanych z aktywnością biura na rynku lokalnym
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży, marketingu lub business development
- bardzo dobra znajomość języka polskiego - warunek konieczny
- dobra znajomość czeskiego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- doświadczenie w kierowaniu projektami
- doświadczenie w pracy za granicą w środowisku międzynarodowym
- wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca Republiki Czeskiej
- gotowość do podróży służbowych
- komunikatywność, proaktywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań i projektów
Oferujemy:
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą i ciekawą pracę w biurze handlowym w Pradze, w dogodnej lokalizacji
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.