Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ekspert
Lokalizacja: Meksyk (Meksyk)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym (Meksyk).
Twoje zadania:
- wsparcie realizacji projektów eksportowych polskich przedsiębiorców na rynku meksykańskim i rynkach ościennych poprzez informowanie o warunkach dostępu do rynków, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych partnerów biznesowych
- obsługa importerów z Meksyku zainteresowanych polskimi dostawcami, w tym aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych
- organizowanie i udział w targach, wydarzeniach promocyjnych, misjach gospodarczych, konferencjach
- informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce, łączenie potencjalnych inwestorów z Meksyku z polskimi podmiotami
- przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
- wspieranie Kierownika Zagranicznego Biura Handlowego i zespołu w innych działaniach związanych z aktywnością Biura na rynkach lokalnych
- wspieranie prawidłowego działania ZBH pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, działania administracyjno-finansowe
- raportowanie działań związanych z obsługą przedsiębiorstw i aktywnościami promocyjnymi
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze eksportu, sprzedaży, marketingu lub administracji publicznej
- komunikatywna znajomość angielskiego (na poziomie min. B2) - warunek konieczny
- biegła znajomość hiszpańskiego (na poziomie min. C1) - warunek konieczny
- mile widziana znajomość języka polskiego
- mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, szczególnie na rynkach Ameryki Łacińskiej
- wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca krajów Ameryki Łacińskiej
- gotowość do podróży służbowych
- wysokie umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły
- doświadczenie w pracy z narzędziami CRM (zarządzaniem obsługą klienta)
- mile widziana znajomość protokołu dyplomatycznego
Oferujemy:
- dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Mexico City
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia wydarzeń promujących polski eksport
- stały rozwój kompetencji w zakresie handlu międzynarodowego, wystąpień publicznych, negocjacji handlowych czy dyplomacji ekonomicznej
- współpracę z przedstawicielami wiodących polskich marek oraz meksykańskich spółek i instytucjami wsparcia biznesu
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.