Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Business Development Manager
Lokalizacja: Australia (Sydney)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym Sydney.
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH) wspiera zarówno ekspansję zagraniczną polskiego biznesu, jak i napływ inwestycji do Polski. Naszym celem jest również zwiększenie polskiego eksportu.
Aby zapewnić bezpośrednią pomoc polskiemu biznesowi za granicą, PAIH stworzył sieć biur na świecie (Zagraniczne Biura Handlowe), które są odpowiedzialne za wsparcie polskich eksporterów oraz inwestorów poszukujących nowych możliwości za granicą. Do naszego Zagranicznego Biura Handlowego w Sydney poszukujemy kandydatów do pracy.
Twoje zadania:
- informowanie polskich przedsiębiorców o szczegółowych warunkach dostępu do lokalnego rynku i prowadzeniu działalności
- przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
- obsługa logistyczna i informacyjna misji gospodarczych z Polski (w tym delegacji rządowych) do kraju działalności ZBH
- informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce
- podejmowanie działań interwencyjnych u władz państwa działalności ZBH w imieniu polskich przedsiębiorców
- wsparcie prawidłowego działania ZBH pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura
- przygotowywanie i redagowanie materiałów i newsletterów
- prowadzenie analiz i badanie lokalnego rynku
- budowanie bazy kontaktów biznesowych na rynku australijskim
- bieżąca współpraca informacyjno-analityczna z kontrahentami
- organizowanie wydarzeń promocyjnych, misji biznesowych, konferencji, spotkań b2b, udział w targach
- monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
- wspieranie polskich przedsiębiorców na rynku kraju urzędowania
Nasze oczekiwania:
- min. rok doświadczenia zawodowego w Australii
- min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w obszarze business development, marketingu, pozyskiwania klientów
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, na poziomie min. C1 (warunek konieczny)
- znajomość języka polskiego
- doświadczenie w pracy z lokalnymi partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi
- poparte sukcesami doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
- znajomość lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa
- wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca Australii
- gotowość do częstych podróży służbowych
- komunikatywność, gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
- umiejętność sprawnego działania pod presją czasu w zmieniającym się środowisku
- doświadczenie w pracy z narzędziami CRM (zarządzanie obsługą klienta)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
- dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Sydney
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia wydarzeń promujących polski eksport
- stały rozwój kompetencji w zakresie handlu międzynarodowego, wystąpień publicznych, negocjacji handlowych czy dyplomacji ekonomicznej
- współpracę z przedstawicielami wiodących polskich marek oraz australijskich spółek i instytucjami wsparcia biznesu
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.