Kariera

Business Development Manager

Lokalizacja: Argentyna (Buenos Aires)

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym (Buenos Aires).

Twoje zadania:

  • wsparcie realizacji projektów eksportowych polskich przedsiębiorców na rynku argentyńskim i rynkach ościennych poprzez informowanie o warunkach dostępu do rynków, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych partnerów biznesowych
  • obsługa importerów z Argentyny zainteresowanych polskimi dostawcami, w tym aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych
  • organizowanie i udział w targach, wydarzeniach promocyjnych, misjach gospodarczych, konferencjach
  • przygotowanie analiz, raportów sektorowych i prezentacji na temat lokalnego rynku
  • informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce, łączenie potencjalnych inwestorów z Argentyny z polskimi podmiotami
  • przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
  • przygotowywanie i redagowanie materiałów, newsletterów, publikacji w serwisach internetowych i mediach społecznościowych
  • monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
  • wspieranie Kierownika Zagranicznego Biura Handlowego i zespołu w innych działaniach związanych z aktywnością Biura na rynkach lokalnych
  • wspieranie prawidłowego działania ZBH pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, działania administracyjno-finansowe
  • raportowanie działań związanych z obsługą przedsiębiorstw i aktywnościami promocyjnymi

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze business development, eksportu, sprzedaży, marketingu lub administracji publicznej
  • biegła znajomość języka hiszpańskiego (na poziomie min. C1) - warunek konieczny
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego (na poziomie min. C1) - warunek konieczny
  • dużym autem będzie znajomość języka polskiego na poziomie komunikatywnym
  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym, szczególnie na rynkach Ameryki Łacińskiej
  • wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca rynków Mercosur (zwłaszcza Argentyny)
  • gotowość do podróży służbowych
  • umiejętność obsługi klienta
  • bardzo dobre umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
  • silne umiejętności organizacyjne, duże poczucie odpowiedzialności, umiejętność ustalania priorytetów 
  • doświadczenie w pracy z partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi ze środowiska biznesu i administracji publicznej
  • gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
  • proaktywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań i projektów, szybkość uczenia się, zorientowanie na realizację celów
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie w pracy z narzędziami CRM (zarządzanie obsługą klienta)

Oferujemy:

  • dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Buenos Aires
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia wydarzeń promujących polski eksport
  • stały rozwój kompetencji w zakresie handlu międzynarodowego, wystąpień publicznych, negocjacji handlowych czy dyplomacji ekonomicznej
  • współpracę z przedstawicielami wiodących polskich marek oraz argentyńskich spółek i instytucjami wsparcia biznesu
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.