Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Specjalista w Departamencie Administracji
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Administracji PAIH S.A. daje możliwość podejmowania ciekawych wyzwań, w życzliwej atmosferze. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał możliwość brania udziału w zarządzaniu procesami administracyjnymi, które mają realny wpływ na działanie naszej organizacji.
Twoje zadania:
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz opieka nad dokumentacją wewnętrzną
- obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych
- ścisła współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki
- prowadzenie baz danych
- przeprowadzanie czynności inwentaryzacyjnych
- sporządzanie regularnych raportów
- rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów
- rozliczanie dokumentów finansowych
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w pracy biurowej
- wykształcenie wyższe lub w trakcie ostatnich lat studiów
- gotowość do pracy w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- elastyczność w działaniu oraz dobra organizacja pracy
- umiejętność pracy w zespole oraz współpracy z osobami na różnych szczeblach organizacji
- nastawienie na szukanie nowych rozwiązań
- umiejętność rozwiązywania problemów i wyznaczania priorytetów
- dokładność, rzetelność, odporność na stres, odpowiedzialność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista
- gotowość do uczenia się
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.