Kariera

Zastępca Dyrektora w Departamencie Analiz i Strategii Rynkowych

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Analiz i Strategii Rynkowych PAIH S.A. daje możliwość realnego tworzenia oraz wdrażania Strategii budowania Marki Polskiej Gospodarki. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał szansę kreowania i promocji wizerunku Polski jako kraju nowoczesnego i szybko rozwijającego się. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.

Twoje zadania:

  • wsparcie Dyrektora Departamentu w bieżącej realizacji przyjętych planów oraz zadań zleconych przez Zarząd
  • ścisła współpraca z Zarządem w zakresie definiowania kluczowych wskaźników biznesowych
  • tworzenie i wdrożenie Strategii budowania Marki Polskiej Gospodarki zgodnie z założeniami SOR, Polityki Eksportowej oraz innych dokumentów strategicznych
  • koordynacja tworzenia i wdrożenia-operacjonalizacji Strategii PAIH
  • analiza aktualnych trendów rynkowych i gospodarczych mających wpływ na strategię działania PAIH, przygotowywanie rekomendacji dla PAIH oraz podmiotów z nią współpracujących w zakresie podmiotowym, przedmiotowym i branżowym
  • określanie kierunków rozwoju PAIH w oparciu o analizę najlepszych praktyk rynkowych dotyczących oferty
  • tworzenie analiz oraz gromadzenie i zarządzanie wiedzą gospodarczą, sektorową, makroekonomiczną i geopolityczną nt. Polski i rynków zagranicznych
  • monitorowanie bieżącej sytuacji gospodarczej Polski we współpracy z innymi podmiotami gromadzącymi i przetwarzającymi dane makroekonomiczne w kontekście międzynarodowym
  • koordynacja pracy zespołu ds. analiz i strategii rynkowych oraz zapewnienie skutecznej realizacji założeń
  • współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia spójności działań marketingowych z innymi obszarami biznesu
  • opracowywanie raportów i prezentacji dla Zarządu firmy i innych Departamentów dotyczących analiz rynkowych i strategii marketingowej
  • doskonalenie procesów analiz i strategii rynkowych oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w obszarze marketingu

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, marketing, analiza rynku lub pokrewne)
  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków
  • znajomość zagadnień związanych z analizą rynku, planowaniem strategicznym, marketingiem oraz zarządzaniem projektami
  • umiejętność budowania strategii marketingowych i prowadzenia analiz konkurencyjnych
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz doskonałe umiejętności interpersonalne
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie
  • świetne umiejętności analityczne oraz umiejętność interpretacji danych rynkowych
  • doskonała organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich decyzji
  • kreatywność, innowacyjność i umiejętność myślenia strategicznego
  • znajomość aktualnych trendów i wyzwań rynkowych

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.