Kariera

Zastępca Dyrektora w Departamencie Finansów

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Finansów PAIH S.A. daje możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze. 

Twoje zadania:

  • kształtowanie i realizacja strategii finansowej Agencji
  • kontrolowanie wyników finansowych i wyników prowadzonych projektów
  • nadzorowanie przygotowania rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji
  • kompleksowe działania w zakresie optymalizacji i rentowności procesów finansowych
  • odpowiedzialność za płynność finansową, zabezpieczenie ryzyka kursowego oraz stóp procentowych
  • nadzorowanie przygotowania sprawozdań finansowych
  • utrzymanie bieżących kontaktów i współpracy z audytorami, bankami, firmami ubezpieczeniowymi, inwestorami oraz organami podatkowymi
  • działania w obszarze doboru, zarządzania, motywowania i rozwoju podległych pracowników
  • odpowiedzialność za definiowanie, standaryzację i optymalizację procesów w obszarach finansowych (księgowość, kontroling) poprzez wdrażanie nowych metodologii i narzędzi informatycznych, bieżąca współpraca z działem IT
  • inicjowanie i wprowadzanie nowoczesnych metod zarządzania działami z obszarów finansowych
  • nadzorowanie dokumentacji księgowej i kontrola jej poprawności zgodnie z przepisami i procedurami, a także koordynacja i nadzór systemu sprawozdawczości finansowej
  • nadzorowanie pracy podległego zespołu (działania operacyjne oraz projektowe)
  • tworzenie i rozwój narzędzi raportowych i kontrolingowych spółki, optymalizacja procesów

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe z obszaru finansów, rachunkowości lub ekonomii
  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym
  • umiejętność sporządzania analiz i raportów
  • samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów
  • doświadczenie w zarządzaniu wieloosobowym zespołem
  • doświadczenie w obszarze finansów publicznych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość zasad rachunkowości, zarządzania i kontroli kosztów, analizy ekonomiczno-finansowej
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego
  • wysokie umiejętności analityczne i interpersonalne

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.