Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Business Development Manager
Lokalizacja: Stany Zjednoczone (Los Angeles)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym w Los Angeles (Kalifornia, USA).
Twoje zadania:
- wspieranie polskich przedsiębiorców na lokalnym rynku, m.in. poprzez aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych partnerów biznesowych oraz informowanie o warunkach dostępu do rynku w poszczególnych sektorach
- przygotowanie analiz, raportów sektorowych i prezentacji na temat lokalnego rynku
- prowadzenie analiz i badanie rynku lokalnego, w szczególności monitorowanie trendów oraz barier i reglamentacji
- organizowanie i udział w targach i wydarzeniach promocyjnych, misjach gospodarczych, spotkaniach B2B itp.
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z instytucjami otoczenia biznesu na lokalnym rynku, w tym instytucjami branżowymi
- informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce
- przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
- przygotowywanie i redagowanie materiałów, newsletterów, publikacji w serwisach internetowych i mediach społecznościowych
- monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
- realizowanie strategii i planów promocyjnych oraz aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych
- wspieranie Kierownika Zagranicznego Biura Handlowego w innych działaniach związanych z aktywnością biura na rynku lokalnym
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym najlepiej w obszarze business development
- znajomość języka angielskiego na poziomie C1 - warunek konieczny
- bardzo dobra znajomość: pakietu MS Office
- doświadczenie w pracy za granicą w środowisku międzynarodowym, poparte sukcesami w obszarze obsługi klienta
- doświadczenie w kierowaniu projektami
- wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca Stanów Zjednoczonych, a w szczególności stanu Kalifornia
- komunikatywność, proaktywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań i projektów
Oferujemy:
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Los Angeles
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.