Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego
Lokalizacja: Arabia Saudyjska (Rijad)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym (Rijad).
Twoje zadania:
- kierowanie działalnością przedstawicielstwa PAIH S.A. w Rijadzie (Królestwo Arabii Saudyjskiej), w tym wykonywanie działań związanych ze wspieraniem polskich przedsiębiorców obejmujących m.in.:
- wspieranie przedsiębiorców polskich w nawiązywaniu kontaktów biznesowych z partnerami z rynku lokalnego
- obsługę logistyczną i informacyjną misji gospodarczych z Polski (w tym delegacji rządowych) do kraju działalności ZBH
- informowanie polskich przedsiębiorców o szczegółowych warunkach dostępu do lokalnego rynku i prowadzeniu działalności
- przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
- podejmowanie działań interwencyjnych u władz państwa w imieniu polskich przedsiębiorców
- zarządzanie zespołem pracowników ZBH
- przygotowywanie i redagowanie materiałów i newsletterów
- prowadzenie analiz i badanie lokalnego rynku
- bieżąca współpraca informacyjno-analityczna z Kontrahentami
- organizowanie i udział w targach i stoiskach promocyjnych
- informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce
- monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
- zapewnienie prawidłowego działania ZBH pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, nadzór administracyjno-finansowy
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe preferowane w zakresie handlu międzynarodowego, biznesu, marketingu
- oczekiwane 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w obszarze handlu lub biznesu, z uwzględnieniem prowadzenia samodzielnych projektów
- znajomość języka angielskiego oraz języka polskiego (min. C1 warunek konieczny)
- komunikatywna znajomość języka arabskiego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- doświadczenie w obszarze obsługi klienta poparte sukcesami
- znajomość lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa
- doświadczenie w pracy za granicą
- wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca Arabii Saudyjskiej oraz regionu
- gotowość do podróży służbowych
- komunikatywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań
Oferujemy:
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów
- międzynarodowe środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.