Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Zastępca Dyrektora
w Departamencie Wsparcia Eksportu
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Wsparcia Eksportu PAIH S.A. daje możliwość wspierania działalności Zagranicznych Biur Handlowych oraz optymalizacji podejmowanych przez nie działań biznesowych. Dołączając do naszego zespołu, będziesz pracować w międzynarodowym środowisku. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.
Twoje zadania:
- wsparcie Dyrektora Departamentu w bieżącej realizacji przyjętych planów oraz zadań zleconych przez Zarząd
- ścisła współpraca z Zarządem w zakresie definiowania kluczowych wskaźników biznesowych określających stopień realizacji celów strategicznych
- cykliczne przygotowywanie analiz i raportów dotyczących efektywności prowadzonych działań
- raportowanie w zakresie stopnia realizacji wyznaczonych zadań, stopnia niezgodności i zaplanowanych działań naprawczych
- opracowywanie procedur wspomagających i usprawniających pracę w Spółce
- nadzorowanie pracy podległego zespołu oraz prawidłowego działania procedur organizacyjnych i informacyjnych w kierowanym departamencie
- współpraca z organizacjami działającymi na podstawie przepisów KSH
- bieżąca współpraca z innymi departamentami w celu realizacji celów strategicznych Spółki
- budowanie i motywowanie podległych zespołów pracujących w strukturze rozproszonej
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne)
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacje biznesową (co najmniej na poziomie B2)
- minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym o zbliżonym zakresie obowiązków
- doświadczenie w obszarze handlu zagranicznego, spotkaniach handlowych, misjach gospodarczych i przedsięwzięciach informacyjnych i promocyjnych, w tym promujących Polskę jako wiarygodnego partnera gospodarczego na rynkach międzynarodowych
- umiejętność zarządzania i motywowania rozproszonych wieloosobowych zespołów
- wysokorozwinięte zdolności analityczne
- znajomość zasad systemu kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem
- umiejętność sporządzania analiz i raportów i przygotowywania rekomendacji działań
- samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów
- doświadczenie w zakresie przeciwdziałania korupcji oraz konfliktowi interesów
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.