Kariera

Zastępca Dyrektora
w Departamencie Wsparcia Eksportu

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Wsparcia Eksportu PAIH S.A. daje możliwość wspierania działalności Zagranicznych Biur Handlowych oraz optymalizacji podejmowanych przez nie działań biznesowych. Dołączając do naszego zespołu, będziesz pracować w międzynarodowym środowisku. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.

Twoje zadania:

  • wsparcie Dyrektora Departamentu w bieżącej realizacji przyjętych planów oraz zadań zleconych przez Zarząd
  • ścisła współpraca z Zarządem w zakresie definiowania kluczowych wskaźników biznesowych określających stopień realizacji celów strategicznych
  • cykliczne przygotowywanie analiz i raportów dotyczących efektywności prowadzonych działań
  • raportowanie w zakresie stopnia realizacji wyznaczonych zadań, stopnia niezgodności i zaplanowanych działań naprawczych
  • opracowywanie procedur wspomagających i usprawniających pracę w Spółce
  • nadzorowanie pracy podległego zespołu oraz prawidłowego działania procedur organizacyjnych i informacyjnych w kierowanym departamencie
  • współpraca z organizacjami działającymi na podstawie przepisów KSH
  • bieżąca współpraca z innymi departamentami w celu realizacji celów strategicznych Spółki
  • budowanie i motywowanie podległych zespołów pracujących w strukturze rozproszonej

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, ekonomia, zarządzanie lub pokrewne)
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacje biznesową (co najmniej na poziomie B2)
  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym o zbliżonym zakresie obowiązków
  • doświadczenie w obszarze handlu zagranicznego, spotkaniach handlowych, misjach gospodarczych i przedsięwzięciach informacyjnych i promocyjnych, w tym promujących Polskę jako wiarygodnego partnera gospodarczego na rynkach międzynarodowych
  • umiejętność zarządzania i motywowania rozproszonych wieloosobowych zespołów
  • wysokorozwinięte zdolności analityczne
  • znajomość zasad systemu kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem
  • umiejętność sporządzania analiz i raportów i przygotowywania rekomendacji działań
  • samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów
  • doświadczenie w zakresie przeciwdziałania korupcji oraz konfliktowi interesów

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.