Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ekspert / Business Development Manager
Lokalizacja: Bułgaria (Sofia)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym (Sofia).
Twoje zadania:
- wspieranie polskich przedsiębiorców na rynku bułgarskim m.in. poprzez aktywne wyszukiwanie potencjalnych partnerów biznesowych oraz informowanie o szczegółowych warunkach dostępu do rynku i prowadzeniu działalności
- przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
- prowadzenie analiz i badanie rynku bułgarskiego, w szczególności monitorowanie trendów oraz barier
- planowanie i realizowanie strategii i planów promocyjnych oraz finansowych, organizowanie wydarzeń promocyjnych, misji biznesowych, konferencji, spotkań b2b, udział w targach
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z instytucjami otoczenia biznesu na rynku lokalnym, w tym instytucjami branżowymi
- informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce
- monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
- wspieranie prawidłowego działania ZBH pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, działania administracyjno-finansowe
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- oczekiwane 4-letnie doświadczenie zawodowe
- znajomość języka bułgarskiego oraz języka angielskiego (min. C2 warunek konieczny)
- bardzo dobra znajomość języka polskiego (min. C1)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- doświadczenie w obszarze obsługi klienta poparte sukcesami
- zrozumienie sytuacji polityczno-ekonomicznej w Bułgarii, znajomość lokalnych uwarunkowań biznesowych, lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa
- doświadczenie w pracy z bułgarskimi partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi
- gotowość do podróży służbowych
- komunikatywność, otwartość, elastyczność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań, umiejętność pracy w zespole
- gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
Oferujemy:
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.