Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ekspert / Kluczowy Ekspert ds. Zamówień Publicznych i Zakupów
w Biurze Administracyjnym
Lokalizacja: Warszawa
Biuro Administracyjne poszukuje pracownika na stanowisko: Ekspert / Kluczowy Ekspert ds. Zamówień Publicznych i Zakupów.
Twoje zadania:
- przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym przygotowywanie dokumentów inicjujących postępowania o udzielenie zamówień publicznych w Agencji, zgodnie z ustawą PZP oraz wewnętrznymi regulacjami Agencji, w tym w szczególności w zakresie działań komunikacyjnych i organizacji wydarzeń promocyjnych
- przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielanie zamówień, do których nie mają zastosowania przepisy ustawy PZP
- opracowywanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, kryteriów oceny, istotnych postanowień umowy w obszarach związanych z działalnością Agencji, udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące Specyfikacji Warunków Zamówienia
- udział w pracach Komisji Przetargowych w charakterze Sekretarza Komisji
- wsparcie pracowników komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowaniu wartości przedmiotu zamówienia, sporządzaniu wniosków o wszczęcie postępowania oraz wniosków zakupowych, określaniu kryteriów wyboru oferty, warunków udziału w postępowaniu oraz istotnych warunków umowy
Nasze oczekiwania:
- minimum 5-letnie doświadczenie w przygotowywaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych (zarówno tzw. krajowych jak i unijnych) z różnych obszarów tematycznych po stronie Zamawiającego
- ugruntowane doświadczenie w tworzeniu dokumentacji przetargowych dla zróżnicowanych obszarów zamówień (w szczególności PR, komunikacja, podróże służbowe)
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja)
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację i pracę z dokumentami (minimum B1)
- dobra znajomość pakietu MS Office
- kreatywność w rozwiązywaniu problemów
- komunikatywność, otwartość na klienta wewnętrznego, umiejętność przekładania języka prawniczego na codzienny sposób komunikacji
- asertywność, zdecydowanie w działaniu, skrupulatność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
- umiejętność sprawnego działania pod presją czasu w zmieniającym się środowisku
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.