Kariera

Manager ds. Programu Gospodarczego na Expo 2025 w Osace, Kansai

Lokalizacja: Warszawa

Program Gospodarczy to bardzo istotny aspekt polskiej obecności na Wystawie Światowej 2025. Obecnie poszukujemy osoby, która przygotuje szczegółową koncepcję Programu Gospodarczego, doprecyzuje elementy składające się na niego, a następnie będzie odpowiadała za jego skuteczną realizację.

Pod poniższym linkiem możesz zapoznać się z Koncepcją Programową udziału Polski w Expo » oraz dowiedzieć się więcej nt. naszych planów.

Twoje zadania:

  • opracowanie szczegółowej koncepcji oraz doprecyzowanie elementów Programu Gospodarczego na Expo 2025
  • zdefiniowanie zakresu działań dla poszczególnych elementów Programu
  • nadzór nad opracowaniem dokumentacji przetargowej podwykonawców w ramach zaplanowanych działań, w tym organizacji forów gospodarczych
  • nadzór nad przebiegiem postępowań przetargowych w ramach Programu Gospodarczego
  • współpraca z wyłonionymi wykonawcami, monitorowanie statusu wykonania oraz nadzór nad prawidłową realizacją zawartych umów
  • pozyskanie potencjalnych uczestników Programu Gospodarczego (instytucje publiczne, izby branżowe, firmy, eksperci z poszczególnych obszarów)
  • nadzór nad realizacją Programu partnerskiego Expo 2025, w tym przygotowaniem Regulaminu, weryfikacją zgłoszeń i realizacją umów partnerskich
  • działania związane z udziałem PAIH S.A. w wybranych imprezach wystawienniczych w związku z realizacją Programu
  • bieżący kontakt z resortami i agencjami rządowymi odpowiedzialnymi za dane stoiska
  • nadzór i udział w organizacji eventów (np. misje, webinary, 2 fora gospodarcze, wydarzenia branżowe, imprezy targowe)
  • kontakt z prelegentami i partnerami japońskimi
  • nadzór nad pracą zespołu koordynującego Program gospodarczy
  • ścisła współpraca z członkami Departamentu Wystawy Expo oraz innymi departamentami Agencji

Nasze oczekiwania:

  • 5-letnie doświadczenie we współpracy z dużymi partnerami biznesowymi (producentami, eksporterami) oraz z jednostkami samorządowymi
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie i marketing, biznes, ekonomia
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołami, złożonymi projektami oraz budżetami
  • doświadczenie w działaniach o charakterze promocyjnym, w tym w zakresie promocji Polski za granicą
  • doświadczenie we współpracy z wykonawcami wydarzeń konferencyjnych i artystycznych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, na poziomie umożliwiającym codzienną pracę z dokumentami w tym języku, jak również kontakty z przedstawicielami Organizatora Wystawy i innymi interesariuszami
  • umiejętność prowadzenia negocjacji oraz budowania relacji z partnerami biznesowymi
  • umiejętności strategicznego myślenia, wysokie zdolności analityczne
  • samodzielność w działaniu i umiejętność organizowania pracy własnej i zespołu
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych, w tym do Japonii

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym

Oferujemy:

  • udział w przygotowaniach do największego wydarzenia prezentującego Polskę za granicą
  • możliwość realizacji atrakcyjnych projektów
  • współpracę ze środowiskiem międzynarodowym
  • dużą samodzielność w realizacji zadań
  • wykorzystanie znajomości języka angielskiego w codziennych zadaniach
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.