Kariera

Ekspert w Biurze Administracyjnym

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Biurze Administracyjnym PAIH S.A. daje możliwość podejmowania ciekawych wyzwań, w życzliwej atmosferze. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał możliwość brania udziału w zarządzaniu procesami administracyjnymi, które mają realny wpływ na działanie naszej organizacji.

Twoje zadania:

  • branie czynnego udziału w procesach administracyjnych takich jak:
    • obieg i archiwizacja dokumentów w organizacji
    • nadzorowanie współpracy oraz kontakt z kontrahentami/najemcami, usługodawcami, wykonawcami mający na celu zapewnienie załatwienia kwestii formalnych związanych z podpisaniem i rozliczeniem umów i wykonanych prac
    • przygotowywanie wniosków o wystawienie faktur do najemców
    • merytoryczne opisywanie faktur i rachunków w systemie obiegu dokumentów finansowych
    • udział w przygotowywaniu umów dla najemców
    • ewidencja środków trwałych
    • zarządzanie flotą samochodową
  • opracowywanie budżetu i kontrola kosztów administracyjnych funkcjonowania departamentu
  • przygotowanie stanowisk pracy dla nowych pracowników wszystkich komórek organizacyjnych spółki
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem środowiska biurowego, dokonywanie zakupów - branie udziału w pracach nad przygotowaniem dokumentacji do przetargów dot. zakupów administracyjnych
  • prowadzenie rejestrów i zestawień związanych z obsługą administracyjną biura
  • udział w zarządzaniu powierzchniami biurowymi firmy, w tym dbanie o utrzymanie ich pełnej funkcjonalności, utrzymywanie relacji z wynajmującymi, wypełnianie obowiązków dotyczących nieruchomości nakładanych przez obowiązujące prawo
  • wprowadzanie nowych rozwiązań usprawniających i unowocześniających działanie departamentu

Nasze oczekiwania:

  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • wykształcenie wyższe
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w wykonywaniu zadań

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.