Kariera

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego

Lokalizacja: Turcja (Stambuł)

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym (Stambuł).

Twoje zadania:

  • kierowanie działalnością przedstawicielstwa PAIH S.A. w Turcji, w tym wykonywanie działań związanych ze wspieraniem polskich przedsiębiorców obejmujących m.in.:
    • wspieranie przedsiębiorców polskich w nawiązywaniu kontaktów biznesowych z partnerami z rynku lokalnego
    • obsługę logistyczną i informacyjną misji gospodarczych z Polski (w tym delegacji rządowych) do kraju działalności ZBH
    • informowanie polskich przedsiębiorców o szczegółowych warunkach dostępu do lokalnego rynku i prowadzeniu działalności
    • przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
    • podejmowanie działań interwencyjnych u władz państwa działalności ZBH w imieniu polskich przedsiębiorców
    • zarządzanie zespołem pracowników ZBH
    • przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, nadzór administracyjno-finansowy
    • przygotowywanie i redagowanie materiałów i newsletterów
    • prowadzenie analiz i badanie lokalnego rynku
    • bieżąca współpraca informacyjno-analityczna z Kontrahentami
    • organizowanie i udział w targach i stoiskach promocyjnych
    • informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce
    • przygotowywanie i redagowanie materiałów i newsletterów
    • monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
    • zapewnienie prawidłowego działania ZBH pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, nadzór administracyjno-finansowy

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe preferowane w zakresie handlu międzynarodowego, biznesu, marketingu
  • oczekiwane 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w obszarze handlu lub biznesu, z uwzględnieniem prowadzenia samodzielnych projektów
  • znajomość języka angielskiego oraz języka polskiego (min. C1 warunek konieczny)
  • komunikatywna znajomość języka tureckiego
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie w obszarze obsługi klienta poparte sukcesami
  • znajomość lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa
  • doświadczenie w pracy za granicą
  • wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca Turcji
  • gotowość do podróży służbowych
  • komunikatywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań

Oferujemy:

  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.