Kariera

Dyrektor Departamentu Administracji

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Administracji PAIH S.A. daje możliwość podejmowania ciekawych wyzwań, w życzliwej atmosferze. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał możliwość brania udziału w zarządzaniu procesami administracyjnymi, które mają realny wpływ na działanie naszej organizacji.

Twoje zadania:

  • nadzór nad prowadzonymi postępowaniami przetargowymi zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych
  • przygotowywanie i realizacja planów finansowych dotyczących utrzymania nieruchomości, majątku ruchomego i floty samochodowej
  • planowanie zadań inwestycyjnych, remontów i modernizacji oraz nadzór techniczny nad ich realizacją
  • tworzenie procedur 
  • ścisła współpraca z Zarządem w zakresie definiowania kluczowych wskaźników biznesowych określających stopień realizacji celów strategicznych
  • cykliczne przygotowywanie analiz i raportów dotyczących efektywności prowadzonych działań
  • planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu pracowników
  • nadzór nad prawidłowym działaniem procedur organizacyjnych i informacyjnych w kierowanej jednostce organizacyjnej
  • bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w ramach realizacji celów przedsiębiorstwa
  • budowanie zespołu pracowników, adekwatnego do realizacji zadań kierowanej jednostki organizacyjnej
  • zarządzanie procesami administracyjnymi
  • zarządzanie nieruchomościami własnymi zgodnie z przepisami prawa
  • administrowanie wynajętą powierzchnią biurową
  • zarządzanie umowami najmu
  • zarządzanie flotą samochodową

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (administracja lub pokrewne)
  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym
  • znajomość zasad systemu kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem
  • umiejętność sporządzania analiz i raportów
  • znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.