Kariera

Zastępca Dyrektora w Departemencie Inwestycji

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Inwestycji PAIH S.A. daje możliwość wpływania na gospodarczy obraz naszego kraju. Podczas codziennej współpracy z największymi światowymi i polskimi firmami, bezpośrednio odpowiadamy za dostarczanie im danych i argumentów zachęcających do nowych inwestycji w Polsce. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze oraz możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.

Twoje zadania:

  • identyfikacja i pozyskiwanie bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski, w szczególności projektów innowacyjnych w branżach strategicznych dla gospodarki Polski
  • dostarczanie inwestorom zagranicznym aktualnych i kluczowych informacji na temat warunków i uregulowań prawnych prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce
  • monitorowanie barier w inwestowaniu, sporządzanie raportów w tym zakresie i podejmowanie działań na rzecz poprawy klimatu inwestycyjnego
  • pozyskiwanie i skuteczna obsługa inwestycji polskich przedsiębiorców
  • przygotowanie oraz realizacja misji inwestycyjnych, mających na celu pozyskiwanie nowych inwestycji
  • planowanie i współpraca z partnerami PAIH w zakresie kreowania narzędzi wsparcia inwestycji
  • ustalenie wskaźników efektywności (KPI) i ich egzekwowanie w zespole
  • wsparcie w zarządzaniu, motywowaniu podległego zespołu
  • prezentowanie oferty PAIH podczas wystąpień publicznych
  • raportowanie działań do Zarządu i organów nadzorczych

Nasze oczekiwania:

  • minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, zarządzanie, prawo, stosunki międzynarodowe, handel zagraniczny lub pokrewne
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2 minimum), znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie zawodowe w obszarze inwestycji gospodarczych oraz doskonała znajomość rynku polskiego
  • znajomość narzędzi i technik oceny projektów inwestycyjnych
  • umiejętność negocjacji oraz budowania relacji biznesowych
  • umiejętność analizy i prognozowania trendów oraz podejmowania trafnych decyzji
  • wsparcie w zarządzaniu podległym zespołem, w tym mentoring, rozwój, motywacja, ocena skuteczności działań i budżetowanie
  • doświadczenie w optymalizacji procesów i rekomendacji działań i rozwiązań
  • samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów
  • doświadczenie w zakresie przeciwdziałania korupcji oraz konfliktowi interesów

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.