Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Zastępca Dyrektora w Departemencie Inwestycji
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Inwestycji PAIH S.A. daje możliwość wpływania na gospodarczy obraz naszego kraju. Podczas codziennej współpracy z największymi światowymi i polskimi firmami, bezpośrednio odpowiadamy za dostarczanie im danych i argumentów zachęcających do nowych inwestycji w Polsce. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze oraz możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Twoje zadania:
- identyfikacja i pozyskiwanie bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski, w szczególności projektów innowacyjnych w branżach strategicznych dla gospodarki Polski
- dostarczanie inwestorom zagranicznym aktualnych i kluczowych informacji na temat warunków i uregulowań prawnych prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce
- monitorowanie barier w inwestowaniu, sporządzanie raportów w tym zakresie i podejmowanie działań na rzecz poprawy klimatu inwestycyjnego
- pozyskiwanie i skuteczna obsługa inwestycji polskich przedsiębiorców
- przygotowanie oraz realizacja misji inwestycyjnych, mających na celu pozyskiwanie nowych inwestycji
- planowanie i współpraca z partnerami PAIH w zakresie kreowania narzędzi wsparcia inwestycji
- ustalenie wskaźników efektywności (KPI) i ich egzekwowanie w zespole
- wsparcie w zarządzaniu, motywowaniu podległego zespołu
- prezentowanie oferty PAIH podczas wystąpień publicznych
- raportowanie działań do Zarządu i organów nadzorczych
Nasze oczekiwania:
- minimum 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym o takim samym lub zbliżonym zakresie obowiązków
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, zarządzanie, prawo, stosunki międzynarodowe, handel zagraniczny lub pokrewne
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2 minimum), znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie zawodowe w obszarze inwestycji gospodarczych oraz doskonała znajomość rynku polskiego
- znajomość narzędzi i technik oceny projektów inwestycyjnych
- umiejętność negocjacji oraz budowania relacji biznesowych
- umiejętność analizy i prognozowania trendów oraz podejmowania trafnych decyzji
- wsparcie w zarządzaniu podległym zespołem, w tym mentoring, rozwój, motywacja, ocena skuteczności działań i budżetowanie
- doświadczenie w optymalizacji procesów i rekomendacji działań i rozwiązań
- samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów
- doświadczenie w zakresie przeciwdziałania korupcji oraz konfliktowi interesów
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.