Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Starszy Specjalista
w Departamencie Wsparcia Eksportu
Lokalizacja: Warszawa
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) wspiera zarówno ekspansję zagraniczną polskiego biznesu, jak i napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski. Naszym celem jest również zwiększenie polskiego eksportu.
W celu oferowania bezpośredniej pomocy polskiemu biznesowi za granicą, PAIH stworzyła sieć wsparcia na całym świecie. Zagraniczne Biura Handlowe PAIH stanowią kompromis globalnej sieci biur Agencji, odpowiedzialnych za wsparcie polskich eksporterów oraz inwestorów poszukujących nowych możliwości za granicą. Zagraniczne Biura Handlowe PAIH koncentrują się na odległych, dynamicznie rozwijających się rynkach, które stanowią największy potencjał dla polskich firm. Nasi przedstawiciele w tych biurach zostali przeszkoleni w zakresie pozyskiwania inwestorów zagranicznych i wspierania ich w dążeniu do rozpoczęcia działalności w Polsce.
Twoje zadania:
- koordynacja i inicjowanie projektów rozwojowo-eksportowych polskich przedsiębiorców na rynkach Ameryki Południowej i Północnej
- współpraca z istotnymi interesariuszami rynków Ameryki, w tym aktywne poszukiwanie
i wykorzystywanie możliwości biznesowych dla polskich podmiotów gospodarczych - organizowanie i udział w targach, wydarzeniach promocyjnych, misjach gospodarczych, konferencjach
- informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce, łączenie potencjalnych inwestorów z polskimi podmiotami
- przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej oraz w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
- współpraca z Kierownikami Zagranicznych Biura Handlowych w zakresie promocji polskiej gospodarki oraz wspierania działań proeksportowych na rynkach lokalnych
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie lub ekonomia
- 5-letnie doświadczenie zawodowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- doświadczenie w pracy z narzędziami CRM
- doświadczenie w pracy za granicą lub w środowisku międzynarodowym
- umiejętność obsługi klienta, w tym cold calling i cold mailing
- doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- silne umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.