Kariera

Ekspert ds. Strategii w Departamencie Analiz i Strategii Rynkowych

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Analiz i Strategii Rynkowych PAIH S.A. daje możliwość realnego tworzenia oraz wdrażania Strategii i budowania Marki Polskiej Gospodarki. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał szansę kreowania i promocji wizerunku Polski jako kraju nowoczesnego i szybko rozwijającego się. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.

Twoje zadania:

  • opracowywanie strategii rozwoju spółki w kontekście zmian geopolitycznych i rynkowych
  • opracowywanie strategii działań promocyjnych ukierunkowanych na zwiększenie zainteresowania Polską jako partnerem biznesowym
  • opracowywanie strategii budowania i pozycjonowania Marki Polskiej Gospodarki
  • współpraca z innymi podmiotami administracji państwowej i grupy PFR przy kreowaniu ich kierunkowych strategii rozwojowych
  • monitorowanie procesu operacjonalizacji celów strategicznych spółki
  • przygotowanie okresowych sprawozdań z realizacji strategii rozwoju PAIH oraz strategii grupy PFR
  • monitorowanie bieżącej sytuacji gospodarczej Polski i świata, w szczególności atrakcyjności inwestycyjnej kraju, sytuacji kluczowych sektorów oraz trendów w handlu zagranicznym
  • przygotowywanie materiałów analitycznych, w tym raportów, analiz i publikacji w ramach Agencji oraz z Partnerami zewnętrznymi
  • tworzenie strategii wejścia na wybrane rynki zagraniczne dla zróżnicowanych branż
  • opracowanie tekstów o tematyce ekonomicznej i biznesowej
  • szacowanie potencjałów dla przygotowywanych kampanii oraz analizy efektów realizowanych działań
  • prezentowanie wyników analiz i rekomendowanie zmian w procesach biznesowych
  • czynny udział w grupach projektowych w ramach wybranych programów strategicznych
  • przygotowanie komentarzy do doniesień prasowych na temat pozycji Polski w rankingach oraz publikacji danych makroekonomicznych (m.in. przez NBP, GUS, UNCTAD, OECD, Bank Światowy)

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie ekonomiczne lub z zakresu handlu międzynarodowego)
  • minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • umiejętność analitycznego podchodzenia do rozwiązywania problemów; stawiania i weryfikowania hipotez biznesowych oraz testowania nowych rozwiązań
  • sprawne posługiwanie się narzędziami analitycznymi
  • umiejętność zamiany danych i analiz w wiedzę i rekomendacje biznesowe
  • doświadczenie w tworzeniu prezentacji i raportów
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Oferujemy:

  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
  • praca w atrakcyjnej lokalizacji na pograniczu Śródmieścia i Mokotowa
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.