Kariera

Zastępca Dyrektora
w Departamencie Zarządzania Korporacyjnego

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Zarządzania Korporacyjnego PAIH S.A. daje możliwość podejmowania ciekawych wyzwań, w życzliwej atmosferze.

Twoje zadania:

  • wsparcie Dyrektora Departamentu w bieżącej realizacji zadań jednostki organizacyjnej
  • wsparcie Dyrektora Departamentu w realizacji zadań zleconych przez Zarząd
  • opracowanie i wdrożenie procedur audytowych oraz zasad kontroli wewnętrznej
  • przygotowywanie planów audytu wewnętrznego, monitorowanie i raportowanie realizacji rekomendacji poaudytowych
  • opracowanie i wdrożenie strategii zarządzania ryzykiem 
  • organizacja szkoleń i warsztatów z zakresu zarządzania ryzykiem i audytu dla pracowników
  • planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu pracowników
  • nadzór nad prawidłowym działaniem procedur organizacyjnych i informacyjnych w kierowanej jednostce organizacyjnej
  • bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w ramach realizacji celów PAIH S.A.
  • budowanie zespołu pracowników, adekwatnego do realizacji zadań kierowanej jednostki organizacyjnej
  • opracowywanie zakresów obowiązków pracownikom bezpośrednio podległym

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe w dziedzinie zarządzanie, finansów, ekonomii lub audytu
  • minimum 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze audytu, kontroli, zarządzania ryzykiem
  • uprawnienia audytora wewnętrznego jednostek sektora finansów publicznych
  • znajomość zasad systemu kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem
  • znajomość języka angielskiego, na poziomie min. B2
  • umiejętność sporządzania analiz, raportów poaudytowych i strategicznych
  • doświadczenie w zarządzaniu wieloosobowym zespołem audytorów
  • samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów

Mile widziane:

  • doświadczenie w audytach projektów współfinansowanych ze środków UE
  • doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia szkoleń w zakresie audytu i zarządzania ryzykiem

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.