Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Starszy Konsultant ds. obsługi infolinii
w Departamencie Wsparcia Regionalnego
Lokalizacja: Warszawa
Departament Wsparcia Regionalnego poszukuje Starszego Konsultanta, który będzie obsługiwał infolinię dla naszych klientów oraz będzie wsparciem w realizacji celów dla Regionalnych Biur Handlowych.
Twoje zadania:
- obsługa połączeń przychodzących infolinii do obsługi przedsiębiorców
- rejestrowanie i przetwarzanie zapytań telefonicznych oraz pisemnych od klientów
- odpowiadanie na pytania, wątpliwości oraz udzielanie rzetelnych informacji klientom
- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- pozyskiwanie potrzebnych informacji z innych jednostek organizacyjnych
- realizacja zleconych zadań w oparciu o zasady i standardy obsługi klienta panujące w firmie
- badanie potrzeb i oczekiwań klientów
Nasze oczekiwania:
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
- doświadczenie w obsłudze klienta (bezpośredniej lub telefonicznej)
- dobra znajomość pakietu MS Office
- wysokie zdolności komunikacyjne
- umiejętność szybkiego przyswajania nowych informacji
- pozytywne nastawienie do innych
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.