Kariera

Kluczowy Ekspert
w Biurze Administracyjnym

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Biurze Administracyjnym PAIH S.A. daje możliwość podejmowania ciekawych wyzwań, w życzliwej atmosferze. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał możliwość brania udziału w zarządzaniu procesami administracyjnymi, które mają realny wpływ na działanie naszej organizacji.

Twoje zadania:

  • ustalanie budżetu Biura Administracyjnego i jego koordynacja
  • rozliczanie wszystkich wydatków Biura Administracyjnego
  • zakładanie wniosków o sfinansowanie na potrzeby Biura Administracyjnego
  • organizacja przesunięć budżetowych
  • prowadzenie zestawień związanych ze wszystkimi wydatkami Biura Administracyjnego
  • współpraca z Departamentem Finansów oraz PZP w celu zapewnienia zgodności działań
  • pomoc przy postępowaniach prowadzonych przez Biuro Administracyjne
  • nadzór nad realizacją niektórych umów będących we właściwości Biura Administracyjnego zgodnie z zakresem obowiązków), w tym kontrola wydatkowania, rozliczanie oraz opracowywanie raportów
  • nadzór nad kończącymi się WOSami i zgłaszanie kończących się na umowach środkach
  • opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia
  • koordynacja pełnego obiegu dokumentów związanych z zakupami
  • analiza dostawców
  • przygotowanie Zapytań ofertowych, celem wybrania trybu postępowania
  • przygotowanie zestawień i notatek z szacowania wartości usług/dostaw
  • rejestracja i rozliczanie dokumentów finansowych w systemie komputerowym
  • czynny udział w zakresie przygotowania dokumentacji związanej z realizowanymi przez PAIH zakupami usług/dostaw, w tym udział w Komisjach Przetargowych

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane finanse, administracja, zarządzanie lub pokrewne
  • 10 lat doświadczenia w danym obszarze, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym
  • 3 lata doświadczenia w obszarze Zamówień Publicznych
  • znajomość języka angielskiego, na poziomie B2
  • umiejętność sporządzania analiz i raportów
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.