Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Kluczowy Ekspert
w Biurze Administracyjnym
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Biurze Administracyjnym PAIH S.A. daje możliwość podejmowania ciekawych wyzwań, w życzliwej atmosferze. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał możliwość brania udziału w zarządzaniu procesami administracyjnymi, które mają realny wpływ na działanie naszej organizacji.
Twoje zadania:
- ustalanie budżetu Biura Administracyjnego i jego koordynacja
- rozliczanie wszystkich wydatków Biura Administracyjnego
- zakładanie wniosków o sfinansowanie na potrzeby Biura Administracyjnego
- organizacja przesunięć budżetowych
- prowadzenie zestawień związanych ze wszystkimi wydatkami Biura Administracyjnego
- współpraca z Departamentem Finansów oraz PZP w celu zapewnienia zgodności działań
- pomoc przy postępowaniach prowadzonych przez Biuro Administracyjne
- nadzór nad realizacją niektórych umów będących we właściwości Biura Administracyjnego zgodnie z zakresem obowiązków), w tym kontrola wydatkowania, rozliczanie oraz opracowywanie raportów
- nadzór nad kończącymi się WOSami i zgłaszanie kończących się na umowach środkach
- opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia
- koordynacja pełnego obiegu dokumentów związanych z zakupami
- analiza dostawców
- przygotowanie Zapytań ofertowych, celem wybrania trybu postępowania
- przygotowanie zestawień i notatek z szacowania wartości usług/dostaw
- rejestracja i rozliczanie dokumentów finansowych w systemie komputerowym
- czynny udział w zakresie przygotowania dokumentacji związanej z realizowanymi przez PAIH zakupami usług/dostaw, w tym udział w Komisjach Przetargowych
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe, preferowane finanse, administracja, zarządzanie lub pokrewne
- 10 lat doświadczenia w danym obszarze, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym
- 3 lata doświadczenia w obszarze Zamówień Publicznych
- znajomość języka angielskiego, na poziomie B2
- umiejętność sporządzania analiz i raportów
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.