Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego
Lokalizacja: Australia (Sydney)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH) wspiera zarówno ekspansję zagraniczną polskiego biznesu, jak i napływ inwestycji do Polski. Naszym celem jest zwiększenie polskiego eksportu.
Aby zapewnić bezpośrednią pomoc polskiemu biznesowi za granicą, PAIH stworzył sieć biur na świecie (Zagraniczne Biura Handlowe), które są odpowiedzialne za wsparcie polskich eksporterów oraz inwestorów poszukujących nowych możliwości za granicą. Do naszego Zagranicznego Biura Handlowego w Sydney poszukujemy kandydatów do pracy.
Twoje zadania:
- zapewnienie prawidłowego działania Zagranicznego Biura Handlowego pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, nadzór administracyjno-finansowy, budowa i nadzorowanie zespołu
- wspieranie polskich przedsiębiorców na rynku australijskim m.in. poprzez aktywne wyszukiwanie oraz weryfikowanie potencjalnych partnerów biznesowych, informowanie o szczegółowych warunkach dostępu do rynku i prowadzeniu działalności gospodarczej w Australii
- prowadzenie analiz i badań rynku australijskiego, w szczególności monitorowanie trendów oraz barier w handlu
- planowanie i realizowanie strategii promocyjnych oraz finansowych, organizowanie wydarzeń promocyjnych, misji biznesowych, konferencji, spotkań b2b, udział w targach
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z instytucjami otoczenia biznesu na rynku australijskim, w tym organizacjami branżowymi, lokalną administracją
- informowanie lokalnych podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce
- przygotowywanie i redagowanie materiałów i newsletterów
- monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- oczekiwane co najmniej 7-letnie doświadczenie zawodowe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie C1 (warunek konieczny)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- doświadczenie w obszarze obsługi klienta poparte sukcesami
- znajomość lokalnej gospodarki i lokalnego ustawodawstwa
- doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
- wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca Australii
- komunikatywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań
- znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego
- gotowość do podróży służbowych
Oferujemy:
- dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Sydney
- możliwość doskonalenia swoich umiejętności sprzedażowych i biznesowych
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia interesujących projektów
- stały rozwój kompetencji dzięki pracy we wspierającym i bardzo zaangażowanym zespole
- współpraca z przedstawicielami wiodących polskich marek oraz australijskich spółek
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.