Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ekspert (organizacja targów, misji i promocji)
w Departamencie Projektów Europejskich
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Projektów Europejskich PAIH S.A. w projekcie „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” w każdym z siedmiu sektorowych programów promocji: dla sektora kosmetycznego, maszyn i urządzeń, meblarskiego, motoryzacyjnego, pojazdów szynowych, statków specjalistycznych, jachtów i łodzi, wysokich technologii w obszarze bezpieczeństwa i towarów podwójnego zastosowania daje możliwość udziału w realizacji ciekawych i pełnych wyzwań zadań.
Dołączając do naszego zespołu, będziesz pracować w międzynarodowym środowisku. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.
Twoje zadania:
- organizacja stoisk narodowych na międzynarodowych targach
- realizacja zadań związanych z logistyką organizacji stoisk oraz misji przyjazdowych
- sprawdzanie dostępności powierzchni targowej (pilnowanie terminów rezerwacji)
- dokonywanie rezerwacji powierzchni targowej oraz bieżący kontakt z organizatorem targów
- wyjazdy w delegacje zagraniczne związane z udziałem w międzynarodowych targach
- opracowanie merytoryczne materiałów informacyjno-promocyjnych
- bieżący kontakt z przedstawicielami polskich firm korzystającymi z przestrzeni stoiska narodowego
- towarzyszenie uczestnikom misji przyjazdowej z rynków perspektywicznych
- przygotowanie dokumentacji postępowań przetargowych związanych z realizacją projektu
- bieżący kontakt z Wykonawcą usług wyłonionym w wyniku postępowania przetargowego, kontrolowanie prowadzonych przez niego działań
- realizacja innych zadań wynikających z bieżącej realizacji projektu
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, ekonomia, zarządzanie, marketing lub pokrewne)
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacje biznesową (co najmniej na poziomie B2)
- doświadczenie w obszarze handlu zagranicznego, spotkaniach handlowych, misjach gospodarczych i przedsięwzięciach informacyjnych i promocyjnych, w tym promujących Polskę jako wiarygodnego partnera gospodarczego na rynkach międzynarodowych
- gotowość do wyjazdów zagranicznych
- znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków zgodnie z wytycznymi programów unijnych
- biegła znajomość pakietu MS Office
- samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów
- dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu
Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- możliwość realizacji ciekawych projektów, wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko prac
- wykorzystanie znajomości języka angielskiego w codziennych zadaniach
- zgrany, profesjonalny, wspierający zespół doceniający Twoje zaangażowanie
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.