Kariera

Ekspert (organizacja targów, misji i promocji)
w Departamencie Projektów Europejskich

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Projektów Europejskich PAIH S.A. w projekcie „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” w każdym z siedmiu sektorowych programów promocji: dla sektora kosmetycznego, maszyn i urządzeń, meblarskiego, motoryzacyjnego, pojazdów szynowych, statków specjalistycznych, jachtów i łodzi, wysokich technologii w obszarze bezpieczeństwa i towarów podwójnego zastosowania daje możliwość udziału w realizacji ciekawych i pełnych wyzwań zadań.

Dołączając do naszego zespołu, będziesz pracować w międzynarodowym środowisku. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.

Twoje zadania:

  • organizacja stoisk narodowych na międzynarodowych targach
  • realizacja zadań związanych z logistyką organizacji stoisk oraz misji przyjazdowych
  • sprawdzanie dostępności powierzchni targowej (pilnowanie terminów rezerwacji)
  • dokonywanie rezerwacji powierzchni targowej oraz bieżący kontakt z organizatorem targów
  • wyjazdy w delegacje zagraniczne związane z udziałem w międzynarodowych targach
  • opracowanie merytoryczne materiałów informacyjno-promocyjnych
  • bieżący kontakt z przedstawicielami polskich firm korzystającymi z przestrzeni stoiska narodowego
  • towarzyszenie uczestnikom misji przyjazdowej z rynków perspektywicznych
  • przygotowanie dokumentacji postępowań przetargowych związanych z realizacją projektu
  • bieżący kontakt z Wykonawcą usług wyłonionym w wyniku postępowania przetargowego, kontrolowanie prowadzonych przez niego działań
  • realizacja innych zadań wynikających z bieżącej realizacji projektu

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (handel zagraniczny, stosunki międzynarodowe, ekonomia, zarządzanie, marketing lub pokrewne)
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacje biznesową (co najmniej na poziomie B2)
  • doświadczenie w obszarze handlu zagranicznego, spotkaniach handlowych, misjach gospodarczych i przedsięwzięciach informacyjnych i promocyjnych, w tym promujących Polskę jako wiarygodnego partnera gospodarczego na rynkach międzynarodowych
  • gotowość do wyjazdów zagranicznych
  • znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków zgodnie z wytycznymi programów unijnych
  • biegła znajomość pakietu MS Office
  • samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów
  • dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • możliwość realizacji ciekawych projektów, wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko prac
  • wykorzystanie znajomości języka angielskiego w codziennych zadaniach
  • zgrany, profesjonalny, wspierający zespół doceniający Twoje zaangażowanie
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.