Kariera

Ekspert Branżowy (branża motoryzacja i mobilność)
w Departamencie Wsparcia Eksportu

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Wsparcia Eksportu PAIH S.A. daje możliwość wspierania działalności Zagranicznych Biur Handlowych oraz optymalizacji podejmowanych przez nie działań biznesowych. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał szansę szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.

Twoje zadania:

  • obsługa polskich przedsiębiorców z branży mobilności, w tym elektromobilności, logistyki i transportu, części samochodowych i lotniczych, transportu publicznego oraz paliw w zakresie ekspansji zagranicznej
  • wyszukiwanie źródeł oraz informacji w ramach obsługi polskich firm w zakresie ekspansji zagranicznej
  • opracowywanie informacji oraz przygotowywanie treści o charakterze ekonomiczno-rynkowym do materiałów informacyjnych (publikacji) oraz zaświadczeń wystawianych przez PAIH, w tym: raportów sektorowych i baz danych, przewodników biznesowych po danym rynku, stron (portali) internetowych
  • odpowiedzialność za koordynację obiegu dokumentów w ramach realizowanych projektów
  • wsparcie merytoryczne w zakresie wiedzy rynkowej i branżowej oraz przy bieżących kwestiach biznesowych dla pozostałych Departamentów w PAIH (preferowana wiedza branżowa: nowa mobilność / elektromobilność / logistyka / transport publiczny / smart city w zakresie transportu / kolej / części samochodowe, akcesoria i kosmetyki / paliwa i oleje / recykling, w tym osobiste kontakty; kierunki rozwoju branży na świecie)
  • wsparcie w realizacji wydarzeń o charakterze promocyjnym w kraju i za granicą, w tym kontakt z firmami z branży, rekrutacja i ocena merytoryczna zgłoszonych firm

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane ścisłe lub branżowe)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. C1 - warunek konieczny, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem
  • minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku w środowisku biznesowym, najchętniej międzynarodowym
  • znajomość zagadnień inwestycji i eksportu oraz wymiany gospodarczej
  • dobre rozeznanie w geografii gospodarczej świata
  • dobre rozeznanie w kwestiach polskiej gospodarki oraz podmiotów gospodarczych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność budowania długofalowych relacji interpersonalnych i biznesowych
  • umiejętności analityczne, umiejętność wyszukiwania informacji, kreatywność, komunikatywność, dobra organizacja pracy, pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność sprawnego działania pod presją czasu w zmieniającym się środowisku

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.