Kariera

Business Development Manager

Lokalizacja: Francja (Paryż)

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH) wspiera zarówno ekspansję zagraniczną polskiego biznesu, jak i napływ inwestycji do Polski. Naszym celem jest także zwiększenie polskiego eksportu. Wspierając przedsiębiorców, aby zapewnić bezpośrednią pomoc polskiemu biznesowi za granicą, PAIH stworzył sieć biur na świecie (Zagraniczne Biura Handlowe), które są odpowiedzialne za wsparcie polskich eksporterów oraz inwestorów poszukujących nowych możliwości za granicą. Do naszego Zagranicznego Biura Handlowego w Paryżu poszukujemy kandydatów do pracy.

Twoje zadania:

  • wsparcie realizacji projektów eksportowych polskich przedsiębiorców na rynku francuskim poprzez informowanie o warunkach dostępu do rynków, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych partnerów biznesowych
  • obsługa importerów francuskich zainteresowanych polskimi dostawcami, w tym aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych
  • organizowanie i udział w targach, wydarzeniach promocyjnych, misjach gospodarczych, konferencjach
  • informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce, łączenie potencjalnych inwestorów z Francji z polskimi podmiotami
  • przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
  • monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
  • wspieranie Kierownika Zagranicznego Biura Handlowego i zespołu w innych działaniach związanych z aktywnością Biura na rynku lokalnym

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe
  • 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze business development, sprzedaży lub marketingu
  • biegła znajomość języka polskiego i francuskiego (na poziomie min. C1) - warunek konieczny
  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie w pracy z narzędziami CRM
  • doświadczenie w pracy za granicą lub w środowisku międzynarodowym
  • wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca Francji
  • gotowość do podróży służbowych
  • umiejętność obsługi klienta, w tym cold calling i cold mailing
  • doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
  • silne umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
  • duże poczucie odpowiedzialności, umiejętność ustalania priorytetów pod presją czasu

Oferujemy:

  • dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Paryżu
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia interesujących projektów
  • stały rozwój kompetencji dzięki pracy w wspierającym i bardzo zaangażowanym zespole
  • współpraca z przedstawicielami C-level wiodących polskich marek
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.