Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Zastępca Dyrektora
w Biurze Bezpieczeństwa
Lokalizacja: Warszawa
Poprzez pracę w Biurze Bezpieczeństwa będziesz mieć realny wpływ na działanie naszej organizacji.
Twoje zadania:
- wsparcie Dyrektora Biura w bieżącej realizacji przyjętych planów
- wsparcie Dyrektora Biura w realizacji zadań zleconych przez Zarząd
- ścisła współpraca z Zarządem w zakresie definiowania kluczowych wskaźników biznesowych określających stopień realizacji celów strategicznych
- cykliczne przygotowywanie analiz i raportów dotyczących efektywności prowadzonych działań
- raportowanie w zakresie stopnia realizacji wyznaczonych zadań, stopnia niezgodności i zaplanowanych działań naprawczych
- zarządzanie polityką kontroli dostępu i uprawnień
- utrzymywanie systemów i urządzeń bezpieczeństwa wykorzystywanych do kontroli oraz wykrywania naruszeń bezpieczeństwa informacji
- współpraca z państwowymi instytucjami porządku publicznego
- opracowywanie, wdrożenie i monitorowanie wykonania procedur dotyczących zapewnienia ochrony informacji niejawnych
- nadzór nad systemem ochrony fizycznej obiektów PAIH
- planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu pracowników
- nadzór nad prawidłowym działaniem procedur organizacyjnych i informacyjnych w kierowanej jednostce organizacyjnej
- bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w ramach realizacji celów przedsiębiorstwa
- budowanie zespołu pracowników, adekwatnego do realizacji zadań kierowanej jednostki organizacyjnej
- opracowywanie zakresów obowiązków pracownikom bezpośrednio podległym
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (prawo, zarządzanie, bezpieczeństwo oraz kierunki pokrewne)
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na analizę pozyskanych materiałów
- doświadczenie w obszarze bezpieczeństwa, zarządzania ryzykiem operacyjnym lub doradztwa procesowego
- doświadczenie w analizie i optymalizacji procesów, identyfikowaniu ryzyk oraz projektowaniu mechanizmów kontrolnych
- doświadczenie oraz znajomość zagadnień związanych z procesem zarządzania ryzykiem, kontroli i bezpieczeństwa wewnętrznego oraz ładu organizacyjnego
- wysokie zdolności analityczne
- minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym
- znajomość zasad systemu kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem
- umiejętność sporządzania analiz i raportów
- samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów
- doświadczenie w zakresie przeciwdziałania korupcji oraz konfliktowi interesów
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.