Kariera

Kluczowy Ekspert (Indie)
w Departamencie Wsparcia Eksportu

Lokalizacja: Warszawa

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH) wspiera zarówno ekspansję zagraniczną polskiego biznesu, jak i napływ inwestycji do Polski. Naszym celem jest również zwiększenie polskiego eksportu.

Aby zapewnić bezpośrednią pomoc polskiemu biznesowi za granicą, PAIH stworzył sieć biur na świecie (Zagraniczne Biura Handlowe), które są odpowiedzialne za wsparcie polskich eksporterów oraz inwestorów poszukujących nowych możliwości za granicą.

Do naszego zespołu w Centrali PAIH poszukujemy kandydatów na stanowisko Kluczowy Ekspert w zakresie obsługi rynku indyjskiego.

Twoje zadania:

  • obsługa bieżących zapytań oraz informowanie polskich przedsiębiorców o szczegółowych warunkach dostępu do indyjskiego rynku i prowadzeniu działalności
  • przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
  • współpraca z przedstawicielami wiodących polskich marek oraz indyjskich spółek i instytucjami wsparcia biznesu
  • wsparcie obsługi logistycznej i informacyjnej misji gospodarczych z Polski (w tym delegacji rządowych) do Indii
  • informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce
  • przygotowywanie i redagowanie materiałów i newsletterów
  • prowadzenie analiz i badanie rynku Indii
  • budowanie bazy kontaktów biznesowych na rynku indyjskim
  • bieżąca współpraca informacyjno-analityczna z kontrahentami
  • wsparcie organizacji wydarzeń promocyjnych, misji biznesowych, konferencji, spotkań B2B
  • monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych

Nasze oczekiwania:

  • min. rok doświadczenia zawodowego w Indiach
  • min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w obszarze business development, marketingu, pozyskiwania klientów
  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, na poziomie min. C1 (warunek konieczny)
  • znajomość języka polskiego
  • doświadczenie w pracy z lokalnymi partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi
  • poparte sukcesami doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
  • znajomość indyjskiej gospodarki rynkowej i indyjskiego ustawodawstwa
  • wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca Indii
  • gotowość do częstych podróży służbowych
  • komunikatywność, gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
  • umiejętność sprawnego działania pod presją czasu w zmieniającym się środowisku
  • doświadczenie w pracy z narzędziami CRM (zarządzanie obsługą klienta)

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.