Kariera

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego (umowa na czas określony)

Lokalizacja: Niderlandy (Amsterdam)

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym (Amsterdam).

Twoje zadania:

  • kierowanie działalnością przedstawicielstwa PAIH S.A. w Amsterdamie (Niderlandy) w szczególności:
    • wspieranie polskich przedsiębiorców w nawiązywaniu kontaktów biznesowych z partnerami z rynku lokalnego i obsługa importerów z rynków Beneluksu zainteresowanych polskimi dostawcami, w tym aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych
    • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z instytucjami otoczenia biznesu na rynkach Beneluksu, w tym organizacjami branżowymi, lokalną administracją
    • zarządzanie zespołem pracowników ZBH
    • planowanie i realizowanie strategii promocyjnych oraz finansowych ZBH i Centrali PAIH, m.in.:
      • organizowanie i udział w targach, misjach gospodarczych oraz innych wydarzeniach promocyjnych
      • zapewnienie prawidłowego działania ZBH pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, nadzór administracyjno-finansowy
  • monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych i barier w handlu
  • prowadzenie analiz lokalnego rynku, a także przygotowywanie i redagowanie raportów lub innych materiałów informacyjno-promocyjnych
  • informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie handlu międzynarodowego, biznesu, marketingu
  • min. 5-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w obszarze handlu lub biznesu, w tym min. rok prowadzenia samodzielnych projektów lub doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (na poziomie min. C1) - warunek konieczny
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języka niderlandzkiego lub języka francuskiego
  • doświadczenie w pracy za granicą lub w środowisku międzynarodowym
  • wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca krajów Beneluksu (Niderlandy, Belgia, Luksemburg), znajomość lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i doświadczenie w pracy z narzędziami CRM
  • gotowość do podróży służbowych
  • duże umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
  • umiejętność obsługi klienta, w tym cold calling i cold mailing
  • doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
  • duże poczucie odpowiedzialności, umiejętność ustalania priorytetów pod presją czasu

Oferujemy:

  • dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Amsterdamie
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia interesujących projektów
  • stały rozwój kompetencji dzięki pracy w wspierającym i bardzo zaangażowanym zespole
  • współpracę z przedstawicielami C-level wiodących polskich marek
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.