Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Kongres Potato Poland 2022
Odpowiedzi na powyższe pytania będzie można uzyskać już 27 stycznia 2022 roku podczas Kongresu Potato Poland 2022 od godziny 10:00. Dołącz do wydarzenia online (transmisja live kongresu dostępna pod linkiem) i dowiedź się więcej na temat:
- Samokształcenie, edukacja kulinarna - core team jako forum współpracy liderów, ekspertów branżowych, doradztwa i nauki
Wspólne działania Funduszu Promocji Owoców i Warzyw, Core Team i PAIH w zakresie utrzymania obecności na rynkach zagranicznych, wzmocnienie naszej pozycji i działania na rzecz otwierania nowych rynków. - Biznes ziemniaczany - od sadzeniaków do technologii (bliższa współpraca Polski z Egiptem)
W sektorze rolno-spożywczym największej gospodarki Afryki Północnej, po owocach cytrusowych, ziemniaki są największą kategorią eksportową. Państwo nad Nilem nadało priorytet mechanizacji oraz wykorzystaniu nowoczesnych technologii w rolnictwie poszukując przy tym międzynarodowych partnerów. Wszystko to stanowi o dużym potencjale na bliższą współpracę w branży ziemniaczanej między Polską a Egiptem. - Cyberagrotechnika - Innowacje tworzą przyszłość rolnictwa
Cyfrowa transformacja, nowe technologie i innowacyjność to czynniki leżące u podstaw rozwoju agrobiznesu i rolnictwa. Paszportyzacja oraz ozonowanie warzyw i owoców są drogą do sukcesu - Biznes ziemniaczany - Budowa modelu wykorzystania polskich owoców i warzyw w przetwórstwie
Budowa lokalnych gorzelni i winiarni jako odpowiedź na potrzeby rozwoju rynku rzemieślniczych alkoholi. Promocja polskich owoców i ziemniaków za granicą poprzez lokalne alkohole. Promocja Polski jako kraju win owocowych, miodów pitnych oraz dobrej wódki. - Neutralność klimatyczna rolnictwa - produkcja zrównoważona
Neutralność klimatyczna producentów żywności - rozwój zrównoważonego rolnictwa, przejście na stosowanie odnawialnej energii elektrycznej i ograniczenie wykorzystania ilości surowca pierwotnego. Upowszechnienie w sektorze produkcji owoców i warzyw idei produkcji zrównoważonej informacji o ekosystemach, Zielonym Ładzie i nowej Wspólnej Polityce Rolnej.
Weź udział w wydarzeniu online: potatopoland.com
Program wydarzenia