Kariera

Business Development Manager

Lokalizacja: Brazylia (Sao Paulo)

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym w Brazylii (Sao Paulo).

Twoje zadania:

  • wsparcie ekspansji gospodarczej polskich przedsiębiorców na rynku brazylijskim i rynkach ościennych poprzez informowanie o warunkach dostępu do rynków, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych partnerów biznesowych
  • obsługa importerów z Brazylii zainteresowanych polskimi dostawcami, w tym aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych
  • organizowanie i udział w targach, wydarzeniach promocyjnych, misjach gospodarczych, konferencjach
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z instytucjami otoczenia biznesu na lokalnym rynku, w tym instytucjami branżowymi
  • przygotowywanie analiz, raportów sektorowych i prezentacji na temat lokalnego rynku
  • prowadzenie analiz i badanie rynku lokalnego, w szczególności monitorowanie trendów oraz barier
  • informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce, łączenie potencjalnych inwestorów z Brazylii z polskimi podmiotami
  • przygotowywanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
  • przygotowywanie i redagowanie materiałów, newsletterów, publikacji w serwisach internetowych i mediach społecznościowych
  • monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
  • wspieranie Kierownika Zagranicznego Biura Handlowego i zespołu w innych działaniach związanych z aktywnością Biura na rynkach lokalnych
  • wspieranie prawidłowego działania ZBH pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, działania administracyjno-finansowe

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 4-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze business development, eksportu, sprzedaży, marketingu lub administracji publicznej
  • biegła znajomość języka portugalskiego, preferowana odmiana brazylijska (na poziomie min. C1) - warunek konieczny
  • zaawansowana znajomość języka angielskiego (na poziomie min. C1) - warunek konieczny
  • dużym atutem będzie znajomość języka polskiego na poziomie komunikatywnym
  • doświadczenie w pracy na rynkach Ameryki Łacińskiej, szczególnie na rynku brazylijskim
  • wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca rynków Mercosur (zwłaszcza Brazylii)
  • umiejętność obsługi klienta
  • bardzo dobre umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
  • silne umiejętności organizacyjne, duże poczucie odpowiedzialności, umiejętność ustalania priorytetów
  • doświadczenie w pracy z partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi ze środowiska biznesu i administracji publicznej
  • gotowość do wystąpień publicznych w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
  • proaktywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań i projektów, szybkość uczenia się, zorientowanie na realizację celów
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:

  • dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Sao Paulo
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia wydarzeń promujących polski eksport
  • stały rozwój kompetencji w zakresie handlu międzynarodowego, wystąpień publicznych, negocjacji handlowych czy dyplomacji ekonomicznej
  • współpracę z przedstawicielami wiodących polskich marek oraz brazylijskich spółek i instytucjami wsparcia biznesu
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.