Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Business Development Manager
Lokalizacja: Brazylia (Sao Paulo)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym w Brazylii (Sao Paulo).
Twoje zadania:
- wsparcie ekspansji gospodarczej polskich przedsiębiorców na rynku brazylijskim i rynkach ościennych poprzez informowanie o warunkach dostępu do rynków, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych partnerów biznesowych
- obsługa importerów z Brazylii zainteresowanych polskimi dostawcami, w tym aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych
- organizowanie i udział w targach, wydarzeniach promocyjnych, misjach gospodarczych, konferencjach
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z instytucjami otoczenia biznesu na lokalnym rynku, w tym instytucjami branżowymi
- przygotowywanie analiz, raportów sektorowych i prezentacji na temat lokalnego rynku
- prowadzenie analiz i badanie rynku lokalnego, w szczególności monitorowanie trendów oraz barier
- informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce, łączenie potencjalnych inwestorów z Brazylii z polskimi podmiotami
- przygotowywanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
- przygotowywanie i redagowanie materiałów, newsletterów, publikacji w serwisach internetowych i mediach społecznościowych
- monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
- wspieranie Kierownika Zagranicznego Biura Handlowego i zespołu w innych działaniach związanych z aktywnością Biura na rynkach lokalnych
- wspieranie prawidłowego działania ZBH pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, działania administracyjno-finansowe
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- min. 4-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze business development, eksportu, sprzedaży, marketingu lub administracji publicznej
- biegła znajomość języka portugalskiego, preferowana odmiana brazylijska (na poziomie min. C1) - warunek konieczny
- zaawansowana znajomość języka angielskiego (na poziomie min. C1) - warunek konieczny
- dużym atutem będzie znajomość języka polskiego na poziomie komunikatywnym
- doświadczenie w pracy na rynkach Ameryki Łacińskiej, szczególnie na rynku brazylijskim
- wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca rynków Mercosur (zwłaszcza Brazylii)
- umiejętność obsługi klienta
- bardzo dobre umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
- silne umiejętności organizacyjne, duże poczucie odpowiedzialności, umiejętność ustalania priorytetów
- doświadczenie w pracy z partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi ze środowiska biznesu i administracji publicznej
- gotowość do wystąpień publicznych w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
- proaktywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań i projektów, szybkość uczenia się, zorientowanie na realizację celów
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy:
- dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Sao Paulo
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia wydarzeń promujących polski eksport
- stały rozwój kompetencji w zakresie handlu międzynarodowego, wystąpień publicznych, negocjacji handlowych czy dyplomacji ekonomicznej
- współpracę z przedstawicielami wiodących polskich marek oraz brazylijskich spółek i instytucjami wsparcia biznesu
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.