Webinaria

Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne

  • Data:
    7 marca 2024
  • Godzina:
    09:00
  • Czas trwania:
    120 minut
  • Branża:
    Wielobranżowe
  • Miejsce:
    wydarzenie online

Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC). W 2023 roku Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.

Podczas szkolenia dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
  • jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
  • jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
  • jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.

Webinarium poprowadzą:

  • Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
  • mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
  • Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
  • Łukasz Sosnowski, Adwokat.

Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Nasi eksperci

Monika Kołpaczyńska
Biuro PAIH w Szanghaju

Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju.

Sinolog, polonista, specjalista w zakresie języka, kultury i rynku chińskiego z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka studiów licencjackich na Uniwersytecie Warszawskim, studiów magisterskich na Fudan University oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie. Ukończyła także zaawansowany kurs języka chińskiego na Shanghai International Studies University w Szanghaju.

Od początku kariery zawodowej związana z rynkiem chińskim. W szanghajskim oddziale PAIH wspiera polskich przedsiębiorców w rozpoczęciu lub kontynuowaniu działalności biznesowej na rynku chińskim, a także realizuje zadania związane z promocją Polski jako atrakcyjnego miejsca do inwestycji.