Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Sprzedaż e-commerce w Chinach – aspekty prawne
Coraz więcej towarów zagranicznych dociera na rynek chiński za pośrednictwem kanałów cross-border e-commerce (CBEC). W 2023 roku Chiny odnotowały wzrost o 15,6% wolumenu importu i eksportu właśnie w ramach CBEC, tym samym umacniając swoją pozycję światowego lidera w tej dziedzinie. Dla polskich przedsiębiorców wzrost popularności platform internetowych jest szansą na sprzedaż produktów bezpośrednio chińskim konsumentom.
Podczas szkolenia dowiesz się:
- czym charakteryzuje się rynek e-commerce w Chinach,
- jak zaistnieć na chińskich platformach e-commerce,
- jakie są różnice e-commerce w Polsce i w Chinach,
- jakie są najważniejsze obowiązki prawne i administracyjne przy sprzedaży na chińskich platformach internetowych.
Webinarium poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
- mec. Kamil Biernat, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- Karol Czekałowski, aplikant radcowski, Hanglung Law Biernat & Kossacki,
- Łukasz Sosnowski, Adwokat.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Nasi eksperci

Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju.
Sinolog, polonista, specjalista w zakresie języka, kultury i rynku chińskiego z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka studiów licencjackich na Uniwersytecie Warszawskim, studiów magisterskich na Fudan University oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie. Ukończyła także zaawansowany kurs języka chińskiego na Shanghai International Studies University w Szanghaju.
Od początku kariery zawodowej związana z rynkiem chińskim. W szanghajskim oddziale PAIH wspiera polskich przedsiębiorców w rozpoczęciu lub kontynuowaniu działalności biznesowej na rynku chińskim, a także realizuje zadania związane z promocją Polski jako atrakcyjnego miejsca do inwestycji.