Webinaria

Paragwaj: możliwości biznesowe w Ameryce Południowej

  • Data:
    27 lutego 2024
  • Godzina:
    14:00
  • Czas trwania:
    60 minut
  • Branża:
    Maszyny i urządzenia
    Żywność
    Inne
  • Miejsce:
    wydarzenie online

Położony na peryferiach kontynentu, między Brazylią i Argentyną, siedmiomilionowy Paragwaj zanotował w ubiegłym roku najwyższy wzrost PKB (+4,5%) ze wszystkich krajów Ameryki Południowej.

Najważniejszym sektorem dla paragwajskiej gospodarki jest szybko mechanizujące się rolnictwo, które odpowiada za około 60% wpływów z eksportu. Oznacza to też duże szanse dla polskich producentów maszyn rolniczych, gdyż kraj ten nie posiada rozwiniętego przemysłu maszynowego.

Podczas spotkania posłuchasz o:

  • handlu i inwestycjach pomiędzy Polską i Paragwajem,
  • możliwościach biznesowych na rynku paragwajskim,
  • strukturze gospodarki Paragwaju, kluczowych sektorach, szansach i barierach.

Szkolenie poprowadzą:

  • Tomasz Bajon, ekspert, Ameryka Północna i Łacińska, Departament Eksportu, PAIH,
  • Marcelo Villa, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Buenos Aires,
  • Adam Ryszka, Radca Sekcji Polityczno-Ekonomicznej, Ambasada RP w Buenos Aires,
  • Nikolaus Osiw, Dyrektor ds. wywiadu konkurencyjnego, REDIEX Paraguay,
  • Aramí Arza Villalba, Specjalistka ds. promocji inwestycyjnej, REDIEX Paraguay.

Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Nasi eksperci

Marcelo D. Villa
Biuro PAIH w Buenos Aires

Business Development Manager w Zagranicznym Biurze Handlowym PAIH w Buenos Aires.

Od października 2018 roku wspiera w PAIH polskich przedsiębiorców zainteresowanych rynkiem argentyńskim.

Specjalista z tytułem licencjata w zakresie biznesu międzynarodowego oraz studiów podyplomowych z międzynarodowej polityki gospodarczej. Posiada duże doświadczenie korporacyjne w firmach sektora prywatnego.

Poprzednie stanowiska obejmują obowiązki zarówno w obszarach międzynarodowego biznesu, jak i zarządzania operacyjnego, w sektorach takich jak logistyka międzynarodowa, przemysł mleczarski i spożywczy oraz FMCG.