Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Paragwaj: możliwości biznesowe w Ameryce Południowej
Położony na peryferiach kontynentu, między Brazylią i Argentyną, siedmiomilionowy Paragwaj zanotował w ubiegłym roku najwyższy wzrost PKB (+4,5%) ze wszystkich krajów Ameryki Południowej.
Najważniejszym sektorem dla paragwajskiej gospodarki jest szybko mechanizujące się rolnictwo, które odpowiada za około 60% wpływów z eksportu. Oznacza to też duże szanse dla polskich producentów maszyn rolniczych, gdyż kraj ten nie posiada rozwiniętego przemysłu maszynowego.
Podczas spotkania posłuchasz o:
- handlu i inwestycjach pomiędzy Polską i Paragwajem,
- możliwościach biznesowych na rynku paragwajskim,
- strukturze gospodarki Paragwaju, kluczowych sektorach, szansach i barierach.
Szkolenie poprowadzą:
- Tomasz Bajon, ekspert, Ameryka Północna i Łacińska, Departament Eksportu, PAIH,
- Marcelo Villa, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Buenos Aires,
- Adam Ryszka, Radca Sekcji Polityczno-Ekonomicznej, Ambasada RP w Buenos Aires,
- Nikolaus Osiw, Dyrektor ds. wywiadu konkurencyjnego, REDIEX Paraguay,
- Aramí Arza Villalba, Specjalistka ds. promocji inwestycyjnej, REDIEX Paraguay.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Nasi eksperci
Business Development Manager w Zagranicznym Biurze Handlowym PAIH w Buenos Aires.
Od października 2018 roku wspiera w PAIH polskich przedsiębiorców zainteresowanych rynkiem argentyńskim.
Specjalista z tytułem licencjata w zakresie biznesu międzynarodowego oraz studiów podyplomowych z międzynarodowej polityki gospodarczej. Posiada duże doświadczenie korporacyjne w firmach sektora prywatnego.
Poprzednie stanowiska obejmują obowiązki zarówno w obszarach międzynarodowego biznesu, jak i zarządzania operacyjnego, w sektorach takich jak logistyka międzynarodowa, przemysł mleczarski i spożywczy oraz FMCG.