Webinaria

Jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chińskim?

  • Data:
    26 lutego 2025
  • Godzina:
    09:30
  • Czas trwania:
    90 minut
  • Branża:
    IT/ICT
    Kosmetyki
    Żywność
  • Miejsce:
    wydarzenie online

Platformy społecznościowe odgrywają kluczową rolę w marketingu na rynku chińskim. Aby skutecznie dotrzeć do chińskich konsumentów, obecność na tych platformach jest niezbędna. Warto jednak pamiętać, że Chińczycy korzystają z innych aplikacji niż na Zachodzie, czego przykładem jest popularny chiński komunikator - WeChat, wykorzystywany nie tylko w życiu codziennym, lecz także - w biznesie.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:

  • czym charakteryzuje się konsument chiński i z jakich platform internetowych korzysta,
  • jaką rolę w Chinach odgrywa WeChat,
  • jak zagraniczne firmy wykorzystują WeChat’a,
  • czym jest oficjalne konto na WeChacie i dlaczego warto je posiadać,
  • jak polska firma może zarejestrować takie konto.

Szkolenie poprowadzą:

  • Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
  • Miriam Dąbrowa, Ekspertka ds. chińskiego marketingu cyfrowego, Założycielka Digital Hotpot.

Webinarium prowadzone będzie w języku polskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Partner wydarzenia:

Digital Hotpot logo_500
Digital Hotpot logo_500

Nasi eksperci

Monika Kołpaczyńska
Biuro PAIH w Szanghaju

Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju.

Sinolog, polonista, specjalista w zakresie języka, kultury i rynku chińskiego z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka studiów licencjackich na Uniwersytecie Warszawskim, studiów magisterskich na Fudan University oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie. Ukończyła także zaawansowany kurs języka chińskiego na Shanghai International Studies University w Szanghaju.

Od początku kariery zawodowej związana z rynkiem chińskim. W szanghajskim oddziale PAIH wspiera polskich przedsiębiorców w rozpoczęciu lub kontynuowaniu działalności biznesowej na rynku chińskim, a także realizuje zadania związane z promocją Polski jako atrakcyjnego miejsca do inwestycji.