Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Jak wykorzystać WeChat’a w marketingu na rynku chińskim?
Platformy społecznościowe odgrywają kluczową rolę w marketingu na rynku chińskim. Aby skutecznie dotrzeć do chińskich konsumentów, obecność na tych platformach jest niezbędna. Warto jednak pamiętać, że Chińczycy korzystają z innych aplikacji niż na Zachodzie, czego przykładem jest popularny chiński komunikator - WeChat, wykorzystywany nie tylko w życiu codziennym, lecz także - w biznesie.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- czym charakteryzuje się konsument chiński i z jakich platform internetowych korzysta,
- jaką rolę w Chinach odgrywa WeChat,
- jak zagraniczne firmy wykorzystują WeChat’a,
- czym jest oficjalne konto na WeChacie i dlaczego warto je posiadać,
- jak polska firma może zarejestrować takie konto.
Szkolenie poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
- Miriam Dąbrowa, Ekspertka ds. chińskiego marketingu cyfrowego, Założycielka Digital Hotpot.
Webinarium prowadzone będzie w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Partner wydarzenia:
Nasi eksperci

Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju.
Sinolog, polonista, specjalista w zakresie języka, kultury i rynku chińskiego z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka studiów licencjackich na Uniwersytecie Warszawskim, studiów magisterskich na Fudan University oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie. Ukończyła także zaawansowany kurs języka chińskiego na Shanghai International Studies University w Szanghaju.
Od początku kariery zawodowej związana z rynkiem chińskim. W szanghajskim oddziale PAIH wspiera polskich przedsiębiorców w rozpoczęciu lub kontynuowaniu działalności biznesowej na rynku chińskim, a także realizuje zadania związane z promocją Polski jako atrakcyjnego miejsca do inwestycji.