Kariera

Zastępca Dyrektora
Departamentu Projektów Europejskich

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Projektów Europejskich PAIH S.A. daje możliwość udziału w realizacji wielu ciekawych projektów z różnych dziedzin działania. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał możliwość opracowywania i doskonalenia rozwiązań mających na celu usprawnienie zarządzania projektami. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.

Twoje zadania:

  • wsparcie Dyrektora Departamentu Projektów Europejskich w realizacji bieżących zadań oraz celów strategicznych Spółki
  • udział w planowaniu i realizacji działań zgodnych z budżetem i planami operacyjnymi jednostki organizacyjnej
  • koordynowanie pracy zespołu: planowanie zadań, motywowanie, ocena wyników oraz rozwój pracowników
  • tworzenie i wdrażanie planów działania, raportowanie postępów oraz analiza efektywności prowadzonych działań
  • nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych, przepisów prawa pracy i zasad bezpieczeństwa
  • zarządzanie budżetem jednostki organizacyjnej, w tym planowanie zakupów i zabezpieczenie niezbędnych środków
  • współpraca z Zarządem, innymi jednostkami organizacyjnymi PAIH S.A. oraz partnerami zewnętrznymi
  • udział w tworzeniu systemów wynagradzania, premiowania i oceny pracowników w ramach podległego zespołu
  • organizacja szkoleń, wdrażanie nowych pracowników i nadzór nad ich rozwojem zawodowym
  • usprawnianie obiegu informacji i dokumentów w firmie oraz w kontaktach międzydziałowych
  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów organizacyjnych i informacyjnych w jednostce
  • dbanie o warunki pracy, dyscyplinę oraz efektywne wykorzystanie czasu pracy zespołu

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe magisterskie - preferowane ekonomiczne, prawnicze
  • minimum 5-letnie udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu/wdrażaniu projektów finansowanych ze środków publicznych
  • minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów/przedsięwzięć związanych z internacjonalizacją przedsiębiorstw
  • znajomość wytycznych programowych w projektach finansowanych ze środków UE
  • znajomość zasad udzielania pomocy de minimis i pomocy publicznej
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • umiejętności strategicznego i analitycznego myślenia
  • umiejętności podejmowania decyzji w sytuacjach zmiany
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne i gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym
  • gotowość do podróży służbowych krajowych i zagranicznych

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy, kodeksu cywilnego, finansów publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych
  • doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych i przygotowaniu wniosków o dofinansowanie

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.