Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Zastępca Dyrektora
Departamentu Projektów Europejskich
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Projektów Europejskich PAIH S.A. daje możliwość udziału w realizacji wielu ciekawych projektów z różnych dziedzin działania. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał możliwość opracowywania i doskonalenia rozwiązań mających na celu usprawnienie zarządzania projektami. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.
Twoje zadania:
- wsparcie Dyrektora Departamentu Projektów Europejskich w realizacji bieżących zadań oraz celów strategicznych Spółki
- udział w planowaniu i realizacji działań zgodnych z budżetem i planami operacyjnymi jednostki organizacyjnej
- koordynowanie pracy zespołu: planowanie zadań, motywowanie, ocena wyników oraz rozwój pracowników
- tworzenie i wdrażanie planów działania, raportowanie postępów oraz analiza efektywności prowadzonych działań
- nadzór nad przestrzeganiem procedur wewnętrznych, przepisów prawa pracy i zasad bezpieczeństwa
- zarządzanie budżetem jednostki organizacyjnej, w tym planowanie zakupów i zabezpieczenie niezbędnych środków
- współpraca z Zarządem, innymi jednostkami organizacyjnymi PAIH S.A. oraz partnerami zewnętrznymi
- udział w tworzeniu systemów wynagradzania, premiowania i oceny pracowników w ramach podległego zespołu
- organizacja szkoleń, wdrażanie nowych pracowników i nadzór nad ich rozwojem zawodowym
- usprawnianie obiegu informacji i dokumentów w firmie oraz w kontaktach międzydziałowych
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania procesów organizacyjnych i informacyjnych w jednostce
- dbanie o warunki pracy, dyscyplinę oraz efektywne wykorzystanie czasu pracy zespołu
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe magisterskie - preferowane ekonomiczne, prawnicze
- minimum 5-letnie udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu/wdrażaniu projektów finansowanych ze środków publicznych
- minimum 3-letnie udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów/przedsięwzięć związanych z internacjonalizacją przedsiębiorstw
- znajomość wytycznych programowych w projektach finansowanych ze środków UE
- znajomość zasad udzielania pomocy de minimis i pomocy publicznej
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętności strategicznego i analitycznego myślenia
- umiejętności podejmowania decyzji w sytuacjach zmiany
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- rozwinięte umiejętności komunikacyjne i gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym
- gotowość do podróży służbowych krajowych i zagranicznych
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość przepisów z zakresu: ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy, kodeksu cywilnego, finansów publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych
- doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych i przygotowaniu wniosków o dofinansowanie
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.