Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Starszy Specjalista ds. Kontroli i Rozliczeń
w Departamencie Finansów
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Finansów PAIH S.A. daje możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.
Twoje zadania:
- przygotowywanie dokumentacji księgowej do sprawozdań
- opracowywanie i uzgadnianie, przy współpracy właściwych komórek organizacyjnych PAIH S.A., zestawień tabelarycznych stanowiących część kwartalnych i rocznych sprawozdań z wykonania umów o dotacje
- opracowywanie zestawień z bazy danych na potrzeby kierownictwa i kontroli prowadzonych przez audyty zewnętrzne i wewnętrzne
- wykonywanie prac sprawozdawczych związanych z procesem zamknięcia miesiąca sprawozdawczego
- analizowanie i weryfikacja zapisów na kontach księgowych
- weryfikacja dokumentów w zakresie księgi głównej
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- znajomość pakietu MS Office
- sumienność, skrupulatność, rzetelność
- komunikatywność i nastawienie na współpracę w zespole
- dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, dodatkowy atut
- znajomość zasad rozliczania środków publicznych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.