Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ekspert,
Regionalne Biuro Handlowe
Lokalizacja: Olsztyn
Praca w Regionalnym Biurze Handlowym PAIH S.A., który jest w strukturach Departamentu Wsparcia Regionalnego daje możliwość realnego wsparcia polskich przedsiębiorców w wyszukiwaniu okazji rynkowych, celem pobudzania aktywności eksportowej, a także inicjowania procesów nawiązywania współpracy w zakresie wymiany międzynarodowej. Dołączając do naszego zespołu, będziesz miał realny wpływ na kreowanie promocji polskiej gospodarki . Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.
Twoje zadania:
- analiza potencjału eksportowego przedsiębiorstw w regionie oraz opracowanie strategii rynkowych w zakresie kierunków eksportu jak i asortymentu o największym potencjale sprzedaży,
- doradztwo w zakresie przygotowania polskich przedsiębiorstw w procesie wejścia na rynki zagraniczne,
- nawiązanie współpracy z MŚP w regionie o niewykorzystanym potencjale eksportowym i przedstawienie im oferty współpracy z PAIH,
- opracowanie propozycji działań informacyjno – edukacyjnych PAIH w regionie,
- bieżąca współpraca z Organizacjami regionalnymi oraz Partnerami w ramach podpisanych umów partnerskich,
- współpraca z Zespołem Ekspertów Branżowych w zakresie kompleksowej obsługi klienta,
- aktywny udział w wydarzeniach gospodarczych w regionie,
- bieżące monitorowanie oraz opracowywanie raportów dot. sytuacji gospodarczej w regionie.
Nasze oczekiwania:
- minimum 2 - 3 lata doświadczenia zawodowego w sprzedaży, pozyskiwaniu i rozwoju biznesu,
- wykształcenie wyższe (preferowany kierunek studiów: ekonomia, zarządzanie, stosunki międzynarodowe),
- znajomość rynku lokalnego w szczególności wiedza na temat wiodących branż oraz podmiotów o potencjale eksportowym,
- umiejętności zbierania oraz przetwarzania istotnych danych i informacji niezbędnych do opracowania narzędzi wsparcia dla eksporterów,
- umiejętność budowania strategii rynkowej,
- znajomość procedur w sprzedaży eksportowej, najlepiej na podstawie własnych doświadczeń zawodowych,
- umiejętności interpersonalne a w szczególności nawiązywania dobrych i długotrwałych relacji z klientami opartych na wzajemnym zaufaniu,
- umiejętność prowadzenia szkoleń oraz organizacji działań edukacyjno-eksportowych, popartych konkretnymi doświadczeniami,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym m.in. śledzenie informacji o sytuacji rynkowej na świecie oraz barierach wejścia na wybrane rynki,
- samodzielność i umiejętność organizowania pracy własnej.
- praktyczna umiejętność planowania i osiągania wyznaczonych celów.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów,
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.