Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Business Development Manager
Lokalizacja: Stany Zjednoczone (Palo Alto)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH) wspiera zarówno ekspansję zagraniczną polskiego biznesu, jak i napływ inwestycji do Polski. Naszym celem jest również zwiększenie polskiego eksportu.
Aby zapewnić bezpośrednią pomoc polskiemu biznesowi za granicą, PAIH stworzył sieć biur na świecie (Zagraniczne Biura Handlowe), które są odpowiedzialne za wsparcie polskich eksporterów oraz inwestorów poszukujących nowych możliwości za granicą. Do naszego Zagranicznego Biura Handlowego w Palo Alto (Dolina Krzemowa) poszukujemy kandydatów do pracy.
Twoje zadania:
- realizacja strategii promocyjnej dla polskiego biznesu na rynku amerykańskim, ze szczególnym uwzględnieniem regionu Doliny Krzemowej
- wsparcie w organizacji i uczestnictwo w targach, misiach gospodarczych oraz innych wydarzeniach promocyjnych, a także wsparcie polskich przedsiębiorców obecnych na wydarzeniach
- wspieranie polskich przedsiębiorców w nawiązywaniu kontaktów biznesowych na rynku amerykańskim, w tym organizacja i uczestnictwo w spotkaniach B2B i B2G
- obsługa zapytań eksportowych polskich przedsiębiorców oraz importerów i podmiotów amerykańskich, zainteresowanych polską ofertą
- aktywne wyszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych dla polskich firm
- podtrzymywanie relacji z instytucjami otoczenia biznesu w USA, w tym z Izbami Handlowymi, lokalną administracją oraz organizacjami branżowymi, funduszami VC i akceleratorami startupów
- monitorowanie lokalnego rynku, w tym pojawiających się trendów, barier handlowych oraz regulacji wpływających na współpracę gospodarczą
- wsparcie Kierownika ZBH Dolina Krzemowa w działaniach administracyjno-formalnych oraz codziennym funkcjonowaniu biura
- aktywna współpraca z zespołem Centrali PAIH S.A. w Warszawie
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe, preferowane w zakresie handlu i stosunków międzynarodowych, ekonomii lub zarządzania w biznesie
- min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w obszarze business development, marketingu, pozyskiwania klientów oraz min. rok doświadczenia zawodowego w Stanach Zjednoczonych
- biegła znajomość języka angielskiego (na poziomie min. C1)
- komunikatywna znajomość języka polskiego (na poziomie min. B2)
- doświadczenie w pracy za granicą lub w środowisku międzynarodowym
- znajomość lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa, wiedza ekonomiczna i polityczna dotycząca Stanów Zjednoczonych
- gotowość do częstych podróży służbowych
- gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
- umiejętność sprawnego pod presją czasu w zmieniającym się środowisku
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i doświadczenie w pracy z narzędziami CRM
Oferujemy:
- dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Palo Alto (Dolina Krzemowa, USA)
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia wydarzeń promujących polski eksport
- stały rozwój kompetencji w zakresie handlu międzynarodowego, wystąpień publicznych, negocjacji handlowych czy dyplomacji ekonomicznej
- współpracę z przedstawicielami wiodących polskich marek oraz amerykańskich spółek i instytucjami wsparcia biznesu
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.