Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Polskie maszyny rolnicze – niezawodne w każdych warunkach

Gotowe do pracy w każdych warunkach
Polskie maszyny wyróżnia połączenie niezawodności w każdych warunkach z nowoczesnym podejściem do projektowania, produkcji i serwisu. Inżynierowie i producenci z Polski tworzą technologie, które odpowiadają na konkretne potrzeby odbiorców z całego świata. Maszyny produkowane w Polsce są wytrzymałe, niezawodne i zaprojektowane do pracy w każdych warunkach, dlatego trafiają do klientów na całym świecie - także w Ameryce Południowej, Afryce i Azji.
Znaczna część naszej produkcji jest przeznaczona na eksport, m.in. do Niemiec. Do niemieckich importerów, dystrybutorów czy rolników może przemawiać atrakcyjny stosunek jakości do ceny polskich maszyn rolniczych, kompatybilność technologiczna z innymi europejskimi systemami, elastyczne podejście do produkcji i konfiguracji sprzętu, niskie koszty transportu i szybka dostawa części zamiennych, ale też duży nacisk kładziony przez naszych producentów na wdrażanie zrównoważonych i innowacyjnych rozwiązań. Naszą pozycję na arenie międzynarodowej potwierdza skala polskiej obecności na targach Agritechnica - wylicza atuty polskiego przemysłu maszyn rolniczych Marcin Graczyk, pełnomocnik Zarządu PAIH.
Jakość godna zaufania
Oferta polskich firm z branży maszyn rolniczych jest rozwijana zgodnie ze zmieniającymi się potrzebami użytkowników. Dzięki zrozumieniu charakteru dzisiejszego rolnictwa, polska branża maszynowa może wyznaczać standardy produkcji - ale też podejścia do klienta. Polscy producenci cenieni są nie tylko za jakość swoich produktów, ale także za troskę o klienta i odpowiednie wsparcie posprzedażowe. Sprawia to, że polskie maszyny rolnicze pracują dziś na polach i plantacjach w dziesiątkach krajów, wspierając gospodarstwa w osiąganiu większej efektywności.
Wydajność i optymalizacja
Polskie firmy projektują maszyny z myślą o nowoczesnej produkcji żywności, efektywności kosztowej i minimalizowaniu wpływu na środowisko. Stawiają na inteligentne, zautomatyzowane i energooszczędne rozwiązania. Nie stronią też od innowacyjnego podejścia - automatyzacji, robotyzacji oraz integracji sztucznej inteligencji. Polscy producenci dostarczają technologie, które realnie zwiększają wydajność pracy na każdym etapie, i które odpowiadają na globalne wyzwania środowiskowe i gospodarcze.
PAIH - dla eksporterów i inwestorów
W międzynarodowej ekspansji gospodarczej polskich producentów z sektora maszyn rolniczych wspiera Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH). Agencja pomaga polskim producentom w zacieśnianiu relacji handlowych i wzmacnianiu pozytywnego wizerunku branży na światowych rynkach.
PAIH realizuje szereg działań informacyjno-promocyjnych na temat polskiej branży maszyn rolniczych. Wśród nich jest organizacja polskiego stoiska narodowego podczas targów Agritechnica w Hanowerze, gdzie będzie można zapoznać się z bogatą i wszechstronną ofertą polskich przedsiębiorców. Zachęcamy do odwiedzenia nas na stanowisku 04A48 w hali numer 4 - mówi Małgorzata Kucharek z Departamentu Projektów Europejskich PAIH, koordynatorka działań promocyjnych dla sektora maszyn i urządzeń w ramach projektu Brand Hub.
Więcej informacji na temat polskiego sektora maszyn i urządzeń można znaleźć w filmie informacyjno-promocyjnym PAIH oraz w raporcie branżowym.
* * *
Polska Agencja Inwestycji i Handlu organizuje polskie stoiska narodowe w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB” (program „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021 -2027”).
Celem projektu „Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB” jest wzrost eksportu oraz wykorzystanie i zwiększenie potencjału rozwojowego polskich MŚP. Projekt wspiera rozpoznawalność wskazanych sektorów gospodarczych na rynkach zagranicznych pod hasłem „Poland. Business Forward”.

O Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). To pierwszy punkt kontaktu dla eksporterów i inwestorów. Działa zarówno w Polsce, jak i poprzez sieć biur na całym świecie. Wzmacnia rozpoznawalność polskich marek na międzynarodowych rynkach, promuje rodzime produkty i usługi oraz rozwiązania technologiczne made in Poland. Agencja pomaga przedsiębiorcom w wyborze optymalnej ścieżki ekspansji za granicą. Wspiera również napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski oraz realizację polskich inwestycji w kraju. PAIH współpracuje z sektorem publicznym i partnerami regionalnymi, oferując m.in.: szkolenia, audyt i promocję nieruchomości inwestycyjnych, współpracę przy organizacji misji biznesowych oraz wsparcie komunikacyjne przy realizacji wspólnych projektów.