Aktualności

Szkolenie dla samorządowców dotyczące zasad obsługi inwestora

2 marca odbyło się szkolenie "ABC obsługi inwestora" organizowane przez Śląskie Centrum Obsługi Inwestora i Eksportera we współpracy z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, które jest kontynuacją cyklu szkoleń skierowanych do przedstawicieli gmin województwa śląskiego realizowanych w ramach projektu pn. Standardy obsługi inwestora w samorządzie.

Szkolenie odbyło się w formule online, na którym przedstawiciele PAIH zaprezentowali zagadnienia dotyczące standardów obsługi inwestora, zasad przygotowania profesjonalnej oferty inwestycyjnej oraz skutecznych działań samorządu w pozyskiwaniu inwestorów.

Tematyka spotkania została uzupełniona o wiedzę z zakresu promocji oferty inwestycyjnej on-line za pośrednictwem Generatora Ofert Inwestycyjnych PAIH, a także przy wykorzystaniu gminnych stron internetowych projektowanych zgodnie z wzorcem Invest in Gmina przy współpracy z Agencją.