Webinaria

Szanse dla polskiego sektora Automotive na rynku Egiptu

  • Data:
    9 maja 2024
  • Godzina:
    10:00
  • Czas trwania:
    90 minut
  • Branża:
    Motoryzacja
  • Miejsce:
    wydarzenie online

Przemysł motoryzacyjny w Egipcie dynamicznie rozwija się od blisko 50 lat. Z roczną produkcją ponad 70 000 pojazdów oraz sprzedażą przeszło 200 000 rocznie jest obecnie drugim co do wielkości rynkiem w Afryce i 42. na świecie. Egipt jest też jednym z punktów wejścia na Afrykę Wschodnią oraz kraje Bliskiego Wschodu. Dla polskich przedsiębiorców jest to kierunek niezwykle atrakcyjny, ponieważ struktura potrzeb rynku egipskiego jest zgodna z profilem produkcji w Polsce.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego poznasz:

  • specyfikę egipskiego rynku, sytuację makroekonomiczną i dane statystyczne;
  • biznesowe aspekty współpracy handlowej z Egiptem;
  • specyfikę egipskiego sektora Automotive;
  • tradycje, kulturę i zwyczaje panujące w Egipcie.

Szkolenie poprowadzą:

  • Tomasz Andruchów, Radca Handlowy, Ambasada RP w Kairze,
  • Ayman Farouk, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Kairze,
  • Grzegorz Gałczyński, kluczowy ekspert, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, PAIH,
  • Shady Ibrahim, Sales Manager, Autotech, Informa Markets.

Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Nasi eksperci

Ayman Farouk
Biuro PAIH w Kairze

Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Kairze.

Bachelor of Commerce Uniwersytetu w Kairze.

Doświadczenie zdobywał w branży turystycznej, m.in jako dyrektor polskiej firmy turystycznej w Hurghadzie.

Z Polską Agencją Inwestycji i Handlu związany od maja 2018 roku.

Włada językami arabskim, polskim i angielskim.

Grzegorz Gałczyński
Departament Analiz i Strategii Rynkowych PAIH

Manager ds. branż strategicznych w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Prawnik, politolog, magister zarządzania. Ekspert z ponad czternastoletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej.

W PAIH odpowiedzialny za koordynację działań Agencji w zakresie przemysłu motoryzacyjnego, technologii paliw alternatywnych, transportu i kolejnictwa, otwieranie nowych rynków, relacje z organizacjami branżowymi, analizę rynku i definiowanie nisz rynkowych.