Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Szanse dla polskiego sektora Automotive na rynku Egiptu
Przemysł motoryzacyjny w Egipcie dynamicznie rozwija się od blisko 50 lat. Z roczną produkcją ponad 70 000 pojazdów oraz sprzedażą przeszło 200 000 rocznie jest obecnie drugim co do wielkości rynkiem w Afryce i 42. na świecie. Egipt jest też jednym z punktów wejścia na Afrykę Wschodnią oraz kraje Bliskiego Wschodu. Dla polskich przedsiębiorców jest to kierunek niezwykle atrakcyjny, ponieważ struktura potrzeb rynku egipskiego jest zgodna z profilem produkcji w Polsce.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego poznasz:
- specyfikę egipskiego rynku, sytuację makroekonomiczną i dane statystyczne;
- biznesowe aspekty współpracy handlowej z Egiptem;
- specyfikę egipskiego sektora Automotive;
- tradycje, kulturę i zwyczaje panujące w Egipcie.
Szkolenie poprowadzą:
- Tomasz Andruchów, Radca Handlowy, Ambasada RP w Kairze,
- Ayman Farouk, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Kairze,
- Grzegorz Gałczyński, kluczowy ekspert, Departament Analiz i Strategii Rynkowych, PAIH,
- Shady Ibrahim, Sales Manager, Autotech, Informa Markets.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Nasi eksperci
Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Kairze.
Bachelor of Commerce Uniwersytetu w Kairze.
Doświadczenie zdobywał w branży turystycznej, m.in jako dyrektor polskiej firmy turystycznej w Hurghadzie.
Z Polską Agencją Inwestycji i Handlu związany od maja 2018 roku.
Włada językami arabskim, polskim i angielskim.
Manager ds. branż strategicznych w Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
Prawnik, politolog, magister zarządzania. Ekspert z ponad czternastoletnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej.
W PAIH odpowiedzialny za koordynację działań Agencji w zakresie przemysłu motoryzacyjnego, technologii paliw alternatywnych, transportu i kolejnictwa, otwieranie nowych rynków, relacje z organizacjami branżowymi, analizę rynku i definiowanie nisz rynkowych.