Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Przepis na skuteczny eksport do Francji
Francja jest drugą największą gospodarką Unii Europejskiej i siódmą gospodarką na świecie z liczbą ponad 60 mln konsumentów, którzy mają dużą siłę nabywczą. Atutami Francji jest również dobrze zorganizowany rynek wewnętrzny, klarowne przepisy prawne i infrastruktura, która należy do najlepszych na świecie. Dlatego też Francja jest w czołówce krajów atrakcyjnych dla eksporterów.
Ekspansja na rynek francuski to przede wszystkim perspektywa rozwoju przedsiębiorstwa, zwiększenie jego rentowności i rozpoznawalności przy współpracy z europejskim, stabilnym finansowo partnerem. To również wyzwania i ryzyko, które należy dobrze oszacować. Decyzja o ekspansji na rynek francuski powinna być wieloaspektowa i opierać się na przemyślanej strategii eksportowej oraz na sprawdzonej metodologii wejścia na rynek.
Podczas webinarium dowiesz się:
- jak skutecznie przygotować się do eksportu na rynek francuski,
- jaką skuteczną metodologię eksportową stosują inni,
- jak promować i sprzedawać swój produkt/usługę francuskim odbiorcom.
Szkolenie poprowadzą:
- Agnieszka Bonnefoy, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Monika Piwek-Lebeau, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Iwona Mikulska, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Marta Puczyk, Starszy Specjalista ds. projektów międzynarodowych, Lubelska Fundacja Rozwoju.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Przedsięwzięcie organizowane w ramach Europejskiego Tygodnia Przedsiębiorczości.
Nasi eksperci
Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu.
Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego i Universite Paris X.
Posiada 15-letnie doświadczenie zawodowe nabyte we Francji (ArcelorMittal, Aperam, PSA). Specjalizuje się w technicznych aspektach handlu zagranicznego, market intelligence i strategii digital.
Prowadziła m.in. doradztwo biznesowe dla polskich i francuskich firm w zakresie: strategii wejścia na rynek, ryzyka handlowego, webmarketingu i e-commerce.
Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu.
Absolwentka Akademii Rolniczej we Wrocławiu i SupAgro de Montpellier we Francji ze specjalizacją zarządzanie systemami jakości i ochroną środowiska.
Od początku swojej kariery związana z sektorem rolno-spożywczym, ekologią i komunikacją. Przez wiele lat odpowiedzialna za handel i bezpieczeństwo żywności w wiodących sieciach dystrybucji.
Jako ekspert w WPHI Ambasady RP w Paryżu, wspierała współpracę bilateralną w obszarze agrobiznesu i PR. Na stanowisku dyrektora ds. kluczowych klientów we francuskim koncernie prasowym Media & Agriculture wdrażała strategie marketingu i nowych mediów. Założyciel firmy konsultingowej Biloba Consulting.
Od 2022 roku jest Business Development Managerem w ZBH w Paryżu.
Ekspert Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu.
Absolwentka Uniwersytetu Sorbonne w Paryżu na kierunku Handel zagraniczny i Język Biznesu.
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w strukturach francuskiej jak również polskiej administracji państwowej: Parlament Francuski, Samorząd Terytorialny Regionu Paryskiego, WPHI.
Na przełomie ostatnich lat wykwalifikowała się na stanowiskach związanych z handlem zagranicznym, a specyficzne kompetencje branżowe zdobyła poprzez doradztwo celno-podatkowe w transporcie lotniczym i spedycji międzynarodowej.