Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Jakie możliwości daje rynek Hongkongu oraz Greater Bay Area (GBA)?
Hongkong i region GBA (który obejmuje m.in. Guangdong, Makau i Shenzhen) to jedne z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków azjatyckich. Dzięki otwartości na handel międzynarodowy, licznej populacji, zaawansowanemu poziomowi technologii i innowacji jest to obszar o ogromnym potencjale. Dla polskich przedsiębiorców region ten może dodatkowo stanowić bramę do rynku chińskiego lub innych krajów azjatyckich.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- czym charakteryzuje się rynek południowochiński,
- jakie są szanse i zagrożenia związane z działalnością na tym rynku,
- jak przygotować się do udziału w targach na rynku GBA i Hongkongu.
Szkolenie poprowadzą:
- Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
- Anna Dowgiałło, Project Manager, Hong Kong Trade Development Council.
Webinarium prowadzone będzie w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Nasi eksperci

Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju.
Sinolog, polonista, specjalista w zakresie języka, kultury i rynku chińskiego z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka studiów licencjackich na Uniwersytecie Warszawskim, studiów magisterskich na Fudan University oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie. Ukończyła także zaawansowany kurs języka chińskiego na Shanghai International Studies University w Szanghaju.
Od początku kariery zawodowej związana z rynkiem chińskim. W szanghajskim oddziale PAIH wspiera polskich przedsiębiorców w rozpoczęciu lub kontynuowaniu działalności biznesowej na rynku chińskim, a także realizuje zadania związane z promocją Polski jako atrakcyjnego miejsca do inwestycji.