Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Branża retail w Portugalii – specyfika oraz szanse dla polskich eksporterów
Po latach niepewności związanej z zakłóceniami w łańcuchu dostaw oraz wysokimi kosztami logistycznymi, duże portugalskie spółki dywersyfikują obecnie bazę swoich dostawców pod kątem pochodzenia produktów. Zjawisko to jest szczególnie widoczne w branży detalicznej, gdzie wiodące sieci handlowe aktywnie poszukujące nowych producentów otwierają się na firmy z Europy Środkowo-Wschodniej, w tym z Polski.
Webinar jest skierowany do polskich producentów szeroko rozumianego asortymentu sprzedawanego w kanale mass market (za wyjątkiem spożywczego i kosmetycznego).
Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jakie są możliwości eksportowe w kanale retail w Portugalii,
- jak konkurować z innymi dostawcami w dużych sieciach,
- jakie są perspektywy współpracy polsko-portugalskiej z punktu widzenia działów zakupów.
Szkolenie poprowadzą:
- Kinga Majchrzak, Ekspert, Departament Wsparcia Eksportu, PAIH,
- Dariusz Duda, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Lizbonie,
- Fernando Figueiredo, przedstawiciel Działu Zakupów grupy SONAE.
Webinarium prowadzone będzie w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Nasi eksperci

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Lizbonie.
Absolwent Wydziału Iberystyki na Uniwersytecie Warszawskim, Handlu Zagranicznego w Szkole Głównej Handlowej oraz Europejskich Studiów Podyplomowych w Kolegium Europejskim w Warszawie. Posiada kilkuletnie zagraniczne doświadczenie akademickie i zawodowe zdobyte w Portugalii, Hiszpanii oraz Meksyku.
Zanim objął stanowisko Kierownika Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Lizbonie, zajmował się obsługą inwestycji zagranicznych w Agencji.
Posługuje się biegle językami angielskim, portugalskim i hiszpańskim.