Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Branża kosmetyczna w Turcji – szanse i perspektywy
Turecki rynek kosmetyków i środków higieny osobistej rośnie średnio o 10% rocznie. Według ekspertów tempo wzrostu utrzyma się na tym poziomie również w 2025 roku.
Do najbardziej znaczących kategorii w branży zalicza się dermokosmetyki, pielęgnację męską i produkty naturalne. Szacuje się jednak, że jedynie 10% sprzedawanych w kraju produktów to kosmetyki pochodzenia tureckiego. Polska zajmuje 9. miejsce wśród największych eksporterów produktów kosmetycznych w Turcji.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jakie są perspektywy dla branży kosmetycznej w Turcji,
- jak wygląda procedura rejestracji produktów kosmetycznych na rynku tureckim,
- jak najlepiej wyeksportować swój produkt,
- jakie są najważniejsze wydarzenia branży kosmetycznej w Turcji.
Szkolenie poprowadzą:
- Joanna Snopek Berbercioğlu, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Stambule,
- Mehmet Yavuz Er, Dyrektor projektu, Beauty Istanbul,
- Özge Taşatan, Dyrektor ds. licencji i dokumentacji, PIM Grup,
- Ozan Oğuzhan Kuru, Specjalista ds. sprzedaży i marketingu, PIM Grup.
Webinarium prowadzone będzie w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Nasi eksperci

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Stambule.
Posiada 12-letnie doświadczenie w commercial i residential real estate zdobyte w międzynarodowych firmach deweloperskich oraz sektorowych NGO. Karierę rozpoczynała w dziale marketingu międzynarodowego dewelopera centrów handlowych. Na przestrzeni lat zdobywała szlify w zakresie leasingu, pozyskiwania i prowadzenia relacji z klientami międzynarodowymi oraz przygotowania inwestycji w irlandzkich, węgierskich i izraelskich spółkach.
Od 5 lat kieruje Zagranicznym Biurem Handlowym PAIH w Stambule. Doradza polskim firmom w działaniu na rynku tureckim, aktywnie analizując potencjał biznesowy oraz środowisko konkurencyjne ze szczególnym naciskiem na wpływ czynników kulturowych na prowadzenie relacji biznesowych i preferencje konsumentów.