Webinaria

Branża kosmetyczna w Turcji – szanse i perspektywy

  • Data:
    13 lutego 2025
  • Godzina:
    10:00
  • Czas trwania:
    60 minut
  • Branża:
    Kosmetyki
  • Miejsce:
    wydarzenie online

Turecki rynek kosmetyków i środków higieny osobistej rośnie średnio o 10% rocznie. Według ekspertów tempo wzrostu utrzyma się na tym poziomie również w 2025 roku.

Do najbardziej znaczących kategorii w branży zalicza się dermokosmetyki, pielęgnację męską i produkty naturalne. Szacuje się jednak, że jedynie 10% sprzedawanych w kraju produktów to kosmetyki pochodzenia tureckiego. Polska zajmuje 9. miejsce wśród największych eksporterów produktów kosmetycznych w Turcji.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:

  • jakie są perspektywy dla branży kosmetycznej w Turcji,
  • jak wygląda procedura rejestracji produktów kosmetycznych na rynku tureckim,
  • jak najlepiej wyeksportować swój produkt,
  • jakie są najważniejsze wydarzenia branży kosmetycznej w Turcji.

Szkolenie poprowadzą:

  • Joanna Snopek Berbercioğlu, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Stambule,
  • Mehmet Yavuz Er, Dyrektor projektu, Beauty Istanbul,
  • Özge Taşatan, Dyrektor ds. licencji i dokumentacji, PIM Grup,
  • Ozan Oğuzhan Kuru, Specjalista ds. sprzedaży i marketingu, PIM Grup.

Webinarium prowadzone będzie w języku polskim oraz angielskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Nasi eksperci

Joanna Snopek Berbercioğlu
Biuro PAIH w Stambule

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Stambule.

Posiada 12-letnie doświadczenie w commercial i residential real estate zdobyte w międzynarodowych firmach deweloperskich oraz sektorowych NGO. Karierę rozpoczynała w dziale marketingu międzynarodowego dewelopera centrów handlowych. Na przestrzeni lat zdobywała szlify w zakresie leasingu, pozyskiwania i prowadzenia relacji z klientami międzynarodowymi oraz przygotowania inwestycji w irlandzkich, węgierskich i izraelskich spółkach.

Od 5 lat kieruje Zagranicznym Biurem Handlowym PAIH w Stambule. Doradza polskim firmom w działaniu na rynku tureckim, aktywnie analizując potencjał biznesowy oraz środowisko konkurencyjne ze szczególnym naciskiem na wpływ czynników kulturowych na prowadzenie relacji biznesowych i preferencje konsumentów.