Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Zgłaszanie marki w Chinach – wszystko o rejestracji w klasach produktowych, z uwzględnieniem chińskich realiów rynkowych
Rejestracja znaku towarowego jest jednym z kluczowych wyzwań, z jakim mierzy się eksporter. Specyfika chińskiego rynku sprawia, że już na tym etapie łatwo jest popełnić błąd. Strategiczne zaplanowanie działalności gospodarczej na chińskim rynku, uwzględniające to jak marka będzie funkcjonować w mediach społecznościowych i jak będzie reklamowana, jest kluczowe dla ochrony marki i zapewnienia jej efektywności na chińskim rynku.
Zapraszamy Państwa na webinarium, skierowane do przedsiębiorców planujących eksport towarów i usług do Chin, podczas którego dowiedzą się Państwo:
- jak dobrać odpowiednią klasę dla rejestracji swojej marki oraz jakie inne klasy koniecznie należy rozważyć;
- jakie czynniki należy uwzględnić podczas rejestracji marki;
- na co zwrócić uwagę przy analizie pól eksploatacji marki, by poprawnie przygotować strategię jej ochrony na rynku chińskim;
- jakie problemy miały w Chinach powszechnie znane marki, których znaki zostały wykorzystane w złej wierze.
Szkolenie poprowadzą:
- Aleksandra Smolak, Business Development Manager, ZBH Szanghaj, PAIH;
- dr Joanna Matczuk, adwokat i rzecznik patentowy, IP Boutique;
- Michał Bielewicz, doradca w obszarze IP i sprzedaży do Chin, Trademark Partners.
Webinarium odbędzie się 3 listopada o godz. 9:15 i będzie prowadzone w języku polskim.
Webinarium "Zgłaszanie marki w Chinach wszystko o rejestracji w klasach produktowych, z uwzględnieniem chińskich realiów rynkowych" jest częścią cyklu "Twoja marka w Chinach. Cykl praktycznych wykładów", organizowanego dla przedsiębiorców rozważających ekspansję na rynek chiński.